Beste Mitsubishi liefhebbers,
Met een kleine onderbreking ben ik al weer een aantal jaren lid van dit forum, echter de laatste 2 jaar ben ik niet of nauwelijks nog betrokken bij het forum. Het MOC avontuur begon toen ik onverwachts een unieke 6G Galant GTI kon kopen, en kennis maakte met o.a. Mark Sanne ook een echte 6G liefhebber. In die tijd bezaten wij ook een Mitsubishi 3000GT, en voor het dagelijks gebruik een SpaceWagon 2.4 GDI. Intussen is er veel veranderd, ik kreeg problemen met mijn gezondheid, maatschappelijke problemen o.a. het ontslag van mijn vrouw. Door dit alles ontbrak nog de motivatie om actief te zijn op het forum. Dit heeft mij doen besluiten om de mensen die verantwoordelijk zijn voor dit forum te verzoeken mijn account de de-activeren. Het boeit me niet meer, de GTI/X is verkocht aan Robbert, hier een bekende op het forum, de 3000GT is verkocht alsmede onze SpaceWagon 2.4 GDI, alwaar nu een van mijn jongens met veel plezier in rijdt. Het forum is voormij een gesloten boek.
Ik wens iedereen het allerbeste met zijn of haar Mitsubishi hobby. Ook wil ik de verantwoordelijke mensen van het MOC bedanken voor het vertrouwen, ook toen het door omstandigheden wat minder ging en ik tijdelijk niet actief mocht zijn op het forum. De jeugd heeft de toekomst zeggen ze wel eens, volgend jaar zal een bijzonder jaar worden, immers dan hoop ik 65 jaar te worden en ga ik met pensioen, in datzelfde jaar hoop ik de 40 jaar huwelijkse trouw vol te kunnen maken samen met mijn vrouw Loes.
Ik ben het merk Mitsubishi altijd trouw gebleven, in 1977 overgestapt van Ford naar het Japanse merk Mitsubishi, vele nieuwe en goede 2e hands Mitsu's gereden. Op dit moment rijden we in een SpaceStar en daar zijn we dik tevreden mee, het is allemaal wat minder geworden, maar wij zijn er blij mee. Onze SpaceStar brengt ons zonder problemen van A naar B waaronder Dwingeloo waar we onze caravan hebben staan. We hopen de komende jaren daar nog vele jaren te kunnen genieten samen met onze trouwe honden Joy en Tico van het prachtige natuurschoon en de stilte van de provincie Drenthe.
Ik wil mijn account laten de-activeren per 1 september 2013, het gaat jullie alle goed!!!
Mvg Hans (GTI-tje)