De laatste FTO's zijn in 2000 van de band gerold en in 2001 op kenteken gezet.
Kan zijn dat deze FTO in 2003 naar Engeland gekomen is.
Op de FTO wikipedia pagina staan nog wel een paar goede tips.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_FTOZoals controleer de productie periode op de labels aan de gordels. Aangezien bumpers van een facelift FTO makkelijk over te zetten zijn op en pre-facelift.
En zeker bij deze onbekend is van welk productie jaar hij is. Want in 2003 werden er inderdaad geen FTO's meer gebouwd.
Ik zag ook dat er een GX uitvoering is geweest met de zelfde motor als de GR maar dan met 10 pk meer.
Donker groen is wel een FTO kleur. Timber Green (G13) als ik de pagina moet geloven. Die kleur had ik nog niet eerder gezien.
En wees er zeker van of de kilometer stand in mijlen of in kilometers is.
Wat ik nog wel eens zie is dat ze een mijlen schaalverdeling over de originele heen plakken. Dan eindigt de schaalverdeling bij zo'n 110 mijl per uur.
De totaal kilometer teller blijft dan wel gewoon in kilometers tellen en niet in mijlen.
Maar het kan ook zijn dat ze er een converter van kilometers naar mijlen er tussen hebben gezet. Dan kan gewoon de originele kilometer teller gebruikt blijven worden.
En eindigt de schaalverdeling bij 180. De totaal teller telt dan wel in mijlen.
Koplampen om laten bouwen is een kwestie van opsturen naar headlightconversions in Den Helder. Zij fixen het lichtbeeld voor je zodat die voor nederland goed is.