Hoi,
ik zal me even voorstellen. Ik ben Alwin Schrooten uit Zoetermeer en vanaf 2001 4 jaar lang de (lease)eigenaar geweest van een Mitsubishi Galant Station 2.0 GLX met LPG uit 2001. Geweldige auto, ook al had ie wat de neiging om rechtuit te gaan als je de bocht wat te snel wilde nemen. En in 4 jaar nooit grote problemen gehad met de auto, alleen een een kapotte airo ! Op vakantie in Frankrijk was het ook prima om incidenteel languit achterin te slapen bij gebrek aan een campingplaats :-) Na 160.000km ging de Galant eruit en kwam er een Citroen C5 Station voor in de plaats, en sindsdien heeft Citroen toch wel mijn voorkeur (sorry...) . Hoewel de nieuwe Mitsubishi Outlander toch wel errug verleidelijk is om zakelijk te rijden !
Nu ben ik op zoek naar een miniatuur Galant Station, het model uit 1996-2006, in een 1/43 schaal. En via Mitsubishi klantenservice op deze site terecht gekomen ! Ik kom een dergelijke modelauto nergen tegen.. ebay, marktplaats, tweedehands.nl etc... nergens dit type galant ! Volgens mitsubishi zijn ze wel gemaakt, maar waar zijn ze dan gebleven ? Als iemand me kan helpen dan graag!
groet,
Alwin