Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

mitsubishi galant gdi motion

Filluar nga wk03, Dhjetor 02, 2012, 03:53:40 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

wk03

Wie kent deze Galant? misschien van een forumlid geweest.


mp 620378091


Ben nieuwsgierig,


Groeten


Wil

Wieger

Hey Welkom hier ,


Volgens mij ken ik hem niet .
Er zijn wel meer motions geweest waar later een VR-4 spoiler opgezet is dus dat word ook lastig .
Maar als hij in goede staat is en de prijs naar je zin is wat zou je dan weerhouden om hem niet te nemen ;) ?


KNOEI 8G

Citim nga: Wieger ne Dhjetor 02, 2012, 07:45:08 MDMaar als hij in goede staat is en de prijs naar je zin is wat zou je dan weerhouden om hem niet te nemen ;) ?

Omdat je beter een 6-cilinder kan halen!!  ;)

Maar ook ik ken 'm zover ik weet niet. Maar GDI's zijn wel betrouwbaar indien ze goed onderhouden zijn. Ziet er iig lekker strak uit!!  8)

wk03

 :) , Als tweede auto voor dagelijks gebruik?  :-\ Heb inmiddels contact met verkoper gehad, moet wel eerst APK,hij, wil hem daarna wel duurder maken, ben benieuwd, wil graag weer Galant en dit is volgens de foto's een mooie. 
Als jullie mij in deze van advies willen en kunnen voorzien hou ik me van harte aanbevolen.
Heb trouwens als eerste auto Mondeo 5 pitter turbo 220 pk wagon Titanium business spierwit met pravacyglass met 70k kilometer, rijdt ega mee, dus voor mijzelf graag weer een Galant.

Groeten allen van,
Wil

Wieger


KNOEI 8G

Nope de galant van dit topic had volgens mij andere mistlampen en sowieso andere velgen! En die van GF is geen motion maar een V6 elegance  8)