Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Mitsubishi Galant 1988

Filluar nga Galant 6G 1988, Nentor 07, 2012, 01:34:46 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Galant 6G 1988

Hoi Hoi,


Eerst ga ik jullie schokeren! Ik meld me aan terwijl ik zelf 4 Audi's rijdt (oldie's). Merendeel is gerestaureerd.


Nu waarom ik me aanmeld op jullie forum:
Mitsubishi was mijn eerste liefde! Ik had een Bruine Lancer F, (nergens meer te zien, snif), we spreken nu van rond de jaren 1990, Hij was uit 1983!
Hij werd slecht en had al een mislukt motorruil achter de rug. Ik kocht een audi 80 (heb ik nu nog) en liet mijn Lancertje achter.
Mijn hart was gebroken en daarna heb ik NOOIT meer een auto ingeruild... Ik behoud ze (en hou dat nog effe vol hopelijk)


Ter gelijkertijd kocht mijn vader in 1988 een nieuwe auto! De allernieuwste Mitsubishi Galant! (Model 6G).
Deze auto heeft ook hij nog steeds en is inmiddels alweer 24 jaar oud en nog steeds in superstaat! KM'rs zijn er amper opgevlogen. In totaal 124.000!
Hij is altijd door mijn vader en laatste jaren door mij blinkend bijgehouden. Als ik vertel dat er slechts ooit nieuwe remcilinders en wat banden zijn vervangen is dat ook meteen alle onderhoud wat er nodig was!


Kort geleden had mijn vader's auto lichte schaafschade, de auto is All-Risk (ook nog eens) verzekerd en werd dus (met een beetje morren van de verzekering/taxateur)
hersteld....
Ik heb altijd een zwak blijven houden voor deze auto (en Mits'en). Helaas zijn de gloriejaren voor grote Mitsen voorbij.


Vind het tijd worden om 'm ergens aan te melden omdat ze langzaam uit gaan sterven, Geen nood... Zolang het in mijn macht is zal ie bewaard blijven, hopelijk binnenkort eens wat foto's voor jullie hier.


Groet Frank Smits en 'Paps' Frans Smits

KNOEI 8G

Welkom hier op het MOC forum, we hebben ook een gezellige club met een aantal puzzelritten per jaar.
Misschien iets voor 1 van jullie?  ;)

Galant 6G 1988

Wellicht een keertje al moet ik wel bekennen dat ik na jaren clubs en ritten een beetje vermijd. Maar idd ik zal het eens in de gaten houden. Eerst maar eens wachten tot voorjaar.... Beetje verder werken aan de looks enz.
Nogmaals foto's houden jullie nog tegoed.. Ook daar wil ik wat beter weer voor hebben om eens een lokatie te kiezen.



KNOEI 8G

Ik ben benieuwd, laat maar komen dat goede weer!!  8)

Fuse

Wow, welkom hier met goede klassieker ;)
Ik will graag de fotos zien ;)

Kurd024

Helemooie verhaal!! En welkom hier we kijken uit naarje fotos

Galant 6G 1988

Het weer is te slecht... Mijn vader rijd amper in de Mits, dus met dit weer mag ie helemaal niet meer naar buiten!
Ik heb zijn garagebox wel voorzien van een leuke Mitsubishi- banner(vlag) ... en een Audi-banner (kon het natuurlijk niet laten).


Maar ik zal het niet vergeten om foto's te plaatsen