Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

voorstellen paulien

Filluar nga paulien, Shkurt 23, 2012, 07:32:17 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

paulien

Ben blij met mijn auto, oud beestje van 1999 en al 178.000 op de teller.
Eigenlijk voornamelijk blij omdat ik van A naar B kom. (tot voor kort)
Vroeger Colt gereden, eigenlijk zelfde verhaal (graag van A naar B nl.).
Vooral wat ik allemaal mee kan nemen in deze auto vind ik een pluspunt. Een fiets prak je er makkelijk in, laatst ook een kast van 2.20 hoog en 2.00 breed in losse elementen prima in één keer kunnen vervoeren.
't Is niet dat ik lyrisch kan doen over mijn auto (sorry), hij bevalt alleen gewoon goed, omdat hij het doet.
Adviezen die ik krijg via dit forum om na te kijken bij het probleem dat ik nu heb, zal ik ook via internet opzoeken hoe ik het uit moet voeren. Ik heb verder totaal geen verstand van auto's (wel laatst iemand geholpen met starten met startkabels en zelf eens mijn accu eruit gehaald om op te laten laden. (ik had de deur op een kier laten staan)).
Dus wie weet, kan ik hier wat leren.

Space Star 1.6

hoi mederijder :D  welkom hier

Ik heb zelf ook een space star 1.6 het is inderdaad een fijne auto  :)  je kan vrij veel spullen in je auto stoppen  ;D
een fiets inderdaad makkie  :P  had zelf ook boxspring van 140x220 in auto gestopt moest wel achterklep open  :D

veel plezier met je wagen  :)

ENNNNNN wij allemaal zijn dol op foto's  ;D

Eagle1982

Hey Paulien welkom hier,


Op dit forum staat enorm veel informatie waar veel van valt te leren  ;)


Ik wens je veel veilige kilometers en veel leerzame momenten hier op het forum.


Soolman

Paulien welkom,
zoals Eagle schrijft, er valt veel te leren, er zit hier inderdaad veel kennis.
Zelf heb ik mogen meemaken dat de tips uit het forum je naar de oplossing brengt.

Je noemt je auto een oud beestje, maar die van mij, Colt 1997  met 200.000 Km rijd nog steeds prima en het blok is ook nog steeds droog aan alle kanten.

gtr Fred

GHINO

welkom, have fun.
Auto liefhebber kent vele verschillende vormen.
de 1 gebruikt hem alleen om te rijden de ander sleutelt regelmatig zn wagen uit en in elkaar.

Allemaal even welkom hier 8)

Evo driver

Welkom hier enne vragen stel ze gerust in het daarvoor bestemde topic's !

gr. remco

Rob49

He, na het lezen hier heb ik even een vraagje.
Je fiets in de auto vervoeren...okee maar hoe zet je dan de achterklep vast? Ik heb dat laatst aan de hand gehad, achterklep kon niet meer dicht wilde hem vastbinden met een spanbandje...mooi niet nergens geen bevestigingspunt om aan vast te maken ???

Evo driver

Gewoon heel simpel. Je maakt een lus in je spanband en drukt hem door het slot heen van de achterklep. Dan zit hij daar vast dan vastbinden aan de beugel of aan de trekhaak en klaar is rob :D. En wil je hem uit de auto halen kan je de lus loshalen of de achterklep ontgrendelen zoals je normaal doet dan schiet het slot weer open en de spanband weer los.

gr. remco

Rob49

Klinkt logisch, ga ik zeker eens proberen, bedankt.
Dat ik daar zelf niet opgekomen ben...t zal de ouderdom zijn ;)