Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

KNOEI's 8G Avance - Groot onderhoud.....

Filluar nga KNOEI 8G, Qershor 17, 2011, 12:26:00 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

KissMyExhaust

vette bak kerel..
zit ook al wat werk in, nice gedaan!

spoiler smoelt wel erg vet!
Galant powah :P

KNOEI 8G

Thnx, heeft inderdaad al heel wat Geld, zweet en tranen gekost  ;)

KNOEI 8G






Had het zojuist ook al op facebook en GF gepost, maar jah.. ook op het MOC willen de mensen wel 's lachen  :-[

CitimHaha, kom je thuis van een dag hard werken. Auto op de inrit gezet. Eenmaal binnen had m'n vriendin het eten bijna klaar. 3 min. Later loop ik met mn bord in mn hand naar de huiskamer ??beweegt mn auto nu??...... Ja K*T.
Rennen op de sokken naar buiten en daar rolt ie van de inrit af...... Net proberen tegen te houden maar net te laat en hij schuift zo zachtjes de sloot in! Gelukkig ging t heel zacht en kwam er geen verkeer voorbij!!

De overburen om n sleeptouw gevraagd en eerst met de audi 80 proberen te trekken maar dat mocht natuurlijk niet baten. Toen de tractor maar en toen stelt t niets meer voor. Nu staat ze weer op alle 4 de wielen en geen schade

En het voordeel van 'n verlaagde auto is dat hij meteen op de bodem vast zit, dus de sideskirts hebben niets geleden en ook de achterzijde heeft nog geen takje geraakt!!  8)




4Koen63

Ow, wauw, haha!
Toch gek dat je 'm zo ineens vergeet in de versnelling te zetten (of in de P, weet niet of je een automaat hebt :D )


Gelukkig issie er heelhuids vanaf gekomen!

Eagle1982

Geldt daar niet een parkeerverbod?


Mooi dat ie zonder schade terug gekomen is man, echt mazzel mee gehad.


KNOEI 8G

Nou, vergeten op de handrem te zetten...
Maar zeker blij dat het zo met een sisser is afgelopen!!!  ::)

Eclipse2G

Even schrik reactie en raar kijken natuurlijk...
Gelukkig weinig aan de hand!
Sterke mitsu he. Haha

Sent from my LG-P990 using Tapatalk

KissMyExhaust

damn, haar heb je mazzel gehad man..
misschien een bordje plaatsen daar: Pas op! Overstekende Galants :P

gelukkig dat je geen schade heb man :)

CvW

Oh Nico, hoe krijg je het voor elkaar. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en kunnen we er nu om lachen.  ;)
Misschien een sticker op de voorruit plakken: "Handrem!!!".  ;D

DannyColt12v

zoo daar heb je echt geluk mee gehad zeg :))

Chaoth

Haha. Dat is goed afgelopen gelukkig.. Voor tzelfde zie je um doormidden gereden worden door een vrachtauto :P Even Apeldoorn bellen? :P

4Koen63

Aha dus jij knalde me gister met 170 voorbij net voor Eindhoven...
Ik dacht ik rij gezellig met je mee naar Utrecht, maar na 3 minuten vond ik 't al welletjes haha!


Dat kost me teveel benzine en misschien ook m'n rijbewijs :P
En m'n haar gaat natuurlijk flink in de war als ik dakloos 130+ ga rijden xD



KNOEI 8G

Haha, zag al dat je achter me aan kwam! Maar was van plan om rond 11.30 in de meern te zijn alleen was een beetje laat.....
Dus dan maar ff wat vlugger rijden. Ennuh heb maar fftjes 170 gereden hoor, cruiscontrol stond op 155  8)

Wel direct m'n zuinigheids record gereden met de galant. 280 km snelweg met +/- 150 en 1 op 8.7 gereden  :)

Maar je hebt wel een gave unieke wagen hoor!! Die zie je niet snel over het hoofd  8)