Welkom op het forum!Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.
Welkom.Kvind het prachtauto's die 8G's.. Helaas heeft het gewicht van de auto mij ertoe doen besluiten een Colt te kopen :P
Colt cj0 is wel wat krapjes achterin, maar heb hem dan ook niet gekocht om achterin altijd mensen te vervoeren :PEn zuipen mag ie ook graag :evil:
Daar hadden we je voor gewaarschuwd Kim, de 1.6 blijkt zuiniger te zijn dan de 1.3 uitvoering, ik geloof dat Remco je die tip ook nog heeft gegeven, overigens Mitsubishi's blinken nu niet direct uit in zuinig rijden.
misschien dat er volgend jaar een andere motor in komt, aangezien ik toch wel van het turbo gefluit hou.. gr, Randy
welkom, en het blijft een prachtige auto.. 8-) Citaat van: "Ran-DiZzle"misschien dat er volgend jaar een andere motor in komt, aangezien ik toch wel van het turbo gefluit hou.. gr, Randydit hoeft niet meteen een andere motor te worden, er zijn genoeg kits te vinden om deze te voorzien van een "fluitmolen" 8-)je weet anders vaak nooit wat voor elende je ophaald met een andere motor.