Welkom op het forum!Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"
Wat moest er destijds allemaal aan de auto gedaan worden dan?Omdat er staat "moest ontzettend veel aan gedaan worden" dat valt nu wel mee eigenlijk.Hoe de conditie van de motor en turbo is heb ik natuurlijk niet kunnen zien maar hij trok nog op als een dolle. Wel zat er al een evo 3 turbo op met bijbehorende injectoren en downpipe. :lol: Da's weer mooi meegenomen iig.Verder was alles eraf gehaald want er heeft wel degelijk een boostcontroller en alles opgezeten maar dit is verwijderd.Verder zat er een deuk in het voorscherm, de lak ziet er niet uit en de abs werkt niet.Dit laatste is me echter belooft te fixen voordat ik hem ophaal. Heb al wel een paar foto's, weet dus alleen niet hoe up te loaden. Kan niet rechtstreeks vanaf de harde schijf maar eerst op zo'n picturedump site uploaden of wat??Verder denk ik dat ik het lederen interieur hier op de site wel verkocht krijg neem ik aan Want dat zware spul moet er uit. Interieur is nog wel puntgaaf trouwens.Verder is het maar gewoon afwachten, hij heeft mij verteld dat het blokje los is geweest en dat ze alles na hebben gekeken en eventueel vervangen. dit kan wel/niet kloppen heb geen idee maar ik geloof hem wel eigenlijk.Verder liep hij stationair iets schommelig maar denk dat dat meer in de ecu te zoeken is, waarschijnlijk lekken die elcotje's iets. €0,20,- is dat ook weer klaar.Mjah verder zoek ik dus de bumpers die ik ook op mijn dynamic 4 had maar eerst gaan we hem motorisch even aanpakken.Als eerst een paar metertjes van autometer die ik al heb liggen, olie temp, olie druk , en turbo druk.Nee eigenlijk eerst maar eens afwachten tot de vr-4 op de oprit staat haha
eerst een bak van een galant gti ja maar die versnellingen waren tekort en de aandrijfassen braken telkens doormidden.daarna een bak genomen van een spacewagon diesel incl de aandrijfassen, en dat blijft heel ook met een Quaife sper erin.Maar nogmaals het is en blijft Fwd 2cent niks waard dus :mrgreen: