Welkom op het forum!Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.
Hallo welkom hier op het forum. Ik dacht in het verleden wel eens iets over je gelezen hebben, of dat op dit forum was weet ik eerlijk gezegd niet meer. Wat de vr4 Galant betreft waarover je sprak in je topic daar heb ik ongeveer 2 jaar geleden al op gereageerd, stond toen ook al te koop bij Braun, er moest toen nog ontzettend veel aan de auto gedaan worden, zag er ook toen al niet uit en dat toen voor een prijs van haast 4000 euro, nee dat was voor ons geen optie. Ik zelf rijd in een 6G Galant GTI deze auto is uitgerust met het unieke actieve veersysteem ECS, wat na 20 jaar nog perfect werkt. Verder rijdt mijn oudste zoon in een 6G Galant Dynamic 4 welke inmiddels is voorzien van een 4G63 turboblok, je ziet wij zijn echte 6G liefhebbers!!! Overigens Nick Davina is voormij ook geen onbekende naam, ik heb nog contact met hem gehad toen zijn VR4 te koop stond, de reden van verkoop was dat de auto te duur werd in gebruik, hij bleek bijzonder dorstig te zijn, hij had toen een Sedan, de Dynamic van mijn oudste zoon is de HB uitvoering, zie filmpje eerste testrit na inbouwen 4G63 turbo blok in de 6G Dynamic 4 http://www.youtube.com/watch?v=0ri2jdZLPuQGrt Hans (GTI-tje)
Wat moest er destijds allemaal aan de auto gedaan worden dan?Omdat er staat "moest ontzettend veel aan gedaan worden" dat valt nu wel mee eigenlijk.Hoe de conditie van de motor en turbo is heb ik natuurlijk niet kunnen zien maar hij trok nog op als een dolle. Wel zat er al een evo 3 turbo op met bijbehorende injectoren en downpipe. :lol: Da's weer mooi meegenomen iig.Verder was alles eraf gehaald want er heeft wel degelijk een boostcontroller en alles opgezeten maar dit is verwijderd.Verder zat er een deuk in het voorscherm, de lak ziet er niet uit en de abs werkt niet.Dit laatste is me echter belooft te fixen voordat ik hem ophaal. Heb al wel een paar foto's, weet dus alleen niet hoe up te loaden. Kan niet rechtstreeks vanaf de harde schijf maar eerst op zo'n picturedump site uploaden of wat??Verder denk ik dat ik het lederen interieur hier op de site wel verkocht krijg neem ik aan Want dat zware spul moet er uit. Interieur is nog wel puntgaaf trouwens.Verder is het maar gewoon afwachten, hij heeft mij verteld dat het blokje los is geweest en dat ze alles na hebben gekeken en eventueel vervangen. dit kan wel/niet kloppen heb geen idee maar ik geloof hem wel eigenlijk.Verder liep hij stationair iets schommelig maar denk dat dat meer in de ecu te zoeken is, waarschijnlijk lekken die elcotje's iets. €0,20,- is dat ook weer klaar.Mjah verder zoek ik dus de bumpers die ik ook op mijn dynamic 4 had maar eerst gaan we hem motorisch even aanpakken.Als eerst een paar metertjes van autometer die ik al heb liggen, olie temp, olie druk , en turbo druk.Nee eigenlijk eerst maar eens afwachten tot de vr-4 op de oprit staat haha