Welkom op het forum!Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.
Hoi Robbert,Fijn dat je weer terugbent op het MOC forum, ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen steunen in de nare periode die achter je ligt, je kunt me altijd mailen om even bij te praten, je hebt mijn gegevens. Het is jammer van je GTI, maar als je er geen goed gevoel meer over hebt dan houdt het op. Mocht ik wat zien, dan stuur ik de info wel jouw kant op. Grt Hans
Ha Robbert,Je bent er weer, wat leuk! Begon je al een beetje te missen...Het is niet fijn om te vernemen dat je even andere onplezierige zaken aan de bol hebt gehad. Ook ik heb een niet bepaald plezierige periode achter de rug (waar ik nu nog steeds regelmatig de gevolgen van merk). Hopelijk heb je eea weer op de rit?Vwb je auto: tjsa, op een bepaald moment kan de afweging kosten / baten erg heftig zijn. Zou de door jou gesignaleerde GLSi niet als donor voor je GTi kunnen fungeren?Succes!sp1046mhs1 aka Menno
Citaat van: "GTI-tje"Hoi Robbert,Fijn dat je weer terugbent op het MOC forum, ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen steunen in de nare periode die achter je ligt, je kunt me altijd mailen om even bij te praten, je hebt mijn gegevens. Het is jammer van je GTI, maar als je er geen goed gevoel meer over hebt dan houdt het op. Mocht ik wat zien, dan stuur ik de info wel jouw kant op. Grt HansHallo Hans,Je hebt me zeker gesteund, het contact is altijd goed en dat is fijn. Ik heb trouwens je tips ff bekeken en die blauwe Galant GLSi automaat is inderdaad een mooie wagen, alleen dat poepie bruine interieur is wel ff schrikken, maar het zal wel wennen denk ik. Automaat is trouwens heerlijk relaxt om mee te cruisen, m,n taxi is ook een automaat en ik ben het in de loop der tijd wel erg gaan waarderen. De Colt 1.6 GLi is niet echt mijn wagen, het is een erg kale uitvoering en die dikke zwarte bumpers scheeuwen om een rood kleurtje Ik ga eerst maar eens bekijken of de GLSi met frontschade iets voor me is, ik hoop het stilletjes wel want dan kan ik veel onderdelen zo overzetten. De foto,s van die wagen mail ik je wel even.Groeten Robbert
Hallo medestrijders ;) Ik heb m,n Galant GTI vanmorgen voor de leeuwen gegooid en al bevend als een rietje :lol: zitten wachten op de uitslag, en wat blijkt.....de rechterfuseekogel is totaal versleten en vertoond giga veel speling maar verders had meneer de onafhangkelijk keurmeester geen afkeurpunten! Wel wat punten van aandacht maar dat was niet APK relevant. Dus ik zet er morgen of overmorgen een nieuwe fusseekogel in "onderdeel van 24,75€" en dan issie weer klaar voor een jaar! Best knap voor een GTI met 3ton op het klokje! Dus de Galant GTi blijft nog een tijdje. Heb ik mooi de gelegenheid om rustig te gaan zoeken naar een mooie 6G GLSi met veel minder km,s. Groeten uit het "Hoge Noorden"
Goed om te lezen Robbert, en mocht ik wat vinden waarvan ik denk dat is wat voor het "Hoge Noorden" dan stuur ik je wel een mailtje. Is jammer dat die 6G GLS automaat waarover ik je tipte, net voor je neus verkocht is, maar we blijven hopen!!Een medestrijder
@Hans en Kim,Bedankt voor de reactie :!: Tot nu toe valt de Daihatsu met niet tegen, tis een gemoedelijk wagentje die erg makkelijk/soepel en handzaam rijd al mis ik de GTi wel natuurlijk. Ik kan me troosten met de gedachte dat ik er 1 heb gehad en er qua onderhoud ook niet veel aan kwijt ben geweest. Maar zoals al eerder aangegeven zaten er in de toekomst veel kosten aan te komen dus dan moet je knopen doorhakken. Ik heb ook een huishouden en dan liggen de financiele prioriteiten even wat anders. Ik hoop dit voorjaar of van de zomer de prachtige GTi/X van Hans eens in het echt te mogen bewonderen, maar dat gaat zeker goed komen. Groeten uit de Veenkoloniëen