Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

8G Galant V6 VR2 project

Filluar nga MarkSanne, Shtator 08, 2007, 04:29:31 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

MarkSanne

Okay folks, on popular demand, a few more for the fans!

(kortom, een lekker setje foto's om mee te beginnen! updates van deze projectauto zullen hier toegevoegd worden)

Deze heeft nog niemand gezien. Hier staat ie in de spuiterij. Jack (de spuiter) brengt laag na laag afplakband en afscherming en weet ik niet wat allemaal aan.

Hey wie hebben we daar?!

En nog 's op de gevoelige plaat. De auto en enkele van de fans!

Goed, lang genoeg mooie plaatjes gekeken. Wat willen we? Meer PK?! Okee. Hoe gaan we dat doen?
- Nieuwe downpipe (een RVS van PRO SHOP iida uit Japan, geleverd via RHDjapan.com)

- Een nieuwe intercooler:
Het wordt (eigenlijk vanzelfsprekend) door MD performance geleverd (merk Muyol) en gemonteerd.
Zo ziet het er nu uit (de mitsu intercooler past nu nog net zonder extra hak en zaagwerk en de lamellen van de bumpergrille blijven hierdoor nu nog gespaard:

Maar met een grotere en dikkere intercooler gaat dat niet meer op, dan moeten die lamellen weggehaald worden en zo zou het eruit zien met intercooler:

Maar ik zou ik niet zijn als het niet anders zou moeten, dus wordt de intercoolor zwart geanodiseerd. En verhip, dan valt 'ie nauwelijks meer op!

Zo moet het zijn!

- De turboboost van de turbo's wordt daarna opgekrikt naar 0.9 bar ipv de huidige (standaard) 0.5

- Wellicht daarna ook nog een (bv Apexi) piggyback computer op de ECU worden aansluiten zodat er nog lekker wat winst te pakken is met tuning van het motormanagement.

Dan zou 'ie tegen de 400PK moeten leveren en dan is het genoeg geweest 8-)

Planning: ergens tegen de volgende zomer klaar, maar niets heeft haast, dus we zien het wel. DAT het gaat gebeuren staat vast in ieder geval.

GHINO

WOW!!!!!!!!!!!!!!! Ziet het paradijs er zo uit?

MarkSanne

Wil je de orginele hi-res versie hebben Jac? Dan mail ik 'm je hoor, past er nog wel bij boven je bed toch?

Anonymous

Zondermeer één van de mooiste sedans die er op dit moment rondrijdt. Je hoort mensen wel eens zeggen, de 8G Galant lijkt een beetje op de BMW, gelukkig is het een beetje, deze is véél mooier!!!!!! Prachtige foto's Mark, en ik kan me er wel in vinden in de uitspraak van onze vriend Ghino: Wow, ziet zo het paradijs eruit? Ja zo ziet het paradijs eruit!!!! Waarom dit model Galant toch niet heeft gebracht wat de Japanners er van hadden verwacht is mij nog steeds een volkomen raadsel.

sp1046mhs1

Citim nga: "MarkSanne"

Zou er ook xenon-mistlampen leverbaar zijn? Maakt het wél af!  ;)

Mooie foto-reeks, MarkSanne!  8-)

GHINO

Citim nga: "MarkSanne"Wil je de orginele hi-res versie hebben Jac? Dan mail ik 'm je hoor, past er nog wel bij boven je bed toch?
Mail maar door :mrgreen:

MarkSanne

't zou wel mooi zijn he menno! ik zal 's kijken wat voor lampjes dat eigenlijk zijn, wellicht zijn er in ieder geval van die helder-witte of met een zweempje blauwig zodat het meer bij elkaar past.

sp1046mhs1

Tsja, niet dat je dagelijks je mistlampen voert, mag nl. niet van Mr. Spee  :lol:

Anonymous

je kan er natuutlijk gewoon xenon inzetten zover ik weet heb je die xenon in alle maten en versies die er maar zijnvoor de voorkant

greets jwlos

Blue Eclipse

Nou Mark, zijn zeer mooie foto's.  :D

Succes met de aanpassingen aan de Galant.

KunfuMunky

hier een van je fans ik sta al bij je op de foto maar ik heb je hantekening nog niet ik ik wil ook je foto's op HD hahahaha   ;)  Heel erg mooi je interieur ziet er uit om over te kopen haha goed bedoelt natuurlijk  ;) . En ja wat moet ik nog meer zeggen. Ik wil mijn auto ook zo hebben haha.

Greetz Munky  :D  :D  :D

Erix

Super netjes Mark! echt petje af hoe jij met je auto(s) omgaat! Dit beestje wordt week na week elke keer weer een stukje mooier  :D

Zou er zo jaloers op kunnen worden  :oops:

Thirion

echt een schitterende wagen. een collega heeft er zo 1 uit duitsland geimporteerd. een bordeaux rooie zal er eens fotos van maken maare die is niet zo mooi als deze

Rayner

Hoe heb je de tellerverlichting zo mooi fel en egaal gekregen? of is dat standaart bij Galants?

Chaoth

Je kunt heldere led lampjes krijgen die je erin kunt zetten :)

Kun je ook nog kleur kiezen. Ik heb er een tijdje blauwe in gehad, maar ben uiteindelijk overgegaan op Indiglo  :twisted:  8-)  :P