Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Ook maar even voorstellen. Yippie Heb me Galant

Filluar nga Yakumo, Shtator 01, 2007, 02:07:18 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

MD

#45
Citim nga: "Yakumo"Heeft er iemand nog een lucht inlaat kapje met het mitsu logo (tussen de koplampen) er op liggen mijnes is gebarsten en dat vind ik juist 1 van de mooie dingen op de auto :D


Grtz


yep die heb ik nog wel voor je liggen.
je bedoelt de grill he

GHINO

#46
Citim nga: "MD"
Citim nga: "Yakumo"Heeft er iemand nog een lucht inlaat kapje met het mitsu logo (tussen de koplampen) er op liggen mijnes is gebarsten en dat vind ik juist 1 van de mooie dingen op de auto :D


Grtz


yep die heb ik nog wel voor je liggen.
je bedoelt de grill he
Ja alleen kryptisch omschreven :mrgreen:

KunfuMunky

#47
Ja ik dacht idd al volgens mij heeft hij het over de gril maar nu jullie het zo zeggen is het idd de gril haha. Binnekort heb ik mijn gril niet meer nodig dus als het met mark om een zeer vreemde manier niet kan lukken heb ik er dan nog een.

Greetz Munky  :D  :D  :D

Yakumo

#48
De Grill ja dat is het woord is meer een grilletje maar die ja.
Tnx zal er erg blij mee zijn hij heeft nu een barst en een ophangpunt is afgebroken hangt er nu een beetje half bij :(

Grtz

GHINO

#49
Citim nga: "Yakumo"De Grill ja dat is het woord is meer een grilletje maar die ja.
Tnx zal er erg blij mee zijn hij heeft nu een barst en een ophangpunt is afgebroken hangt er nu een beetje half bij :(

Grtz
Hmmmzzz canadees weer grilletje dus?
gaat het morgen regenen of blijft het droog? :mrgreen:

MD

#50
Citim nga: "Yakumo"De Grill ja dat is het woord is meer een grilletje maar die ja.
Tnx zal er erg blij mee zijn hij heeft nu een barst en een ophangpunt is afgebroken hangt er nu een beetje half bij :(

Grtz

je mag hem van mij op komen halen.

Yakumo

#51
@ Ghino In de Auto droog buiten vast wel weer wisselvallig....

@ MD tnx ik pm je wel even hoe en wat ik heb de komende week middag avond dienst tot 23:30 wordt een beetje laat denk ik.

Grtz

sp1046mhs1

#52
Yakumo, proficiat met je aankoop, ik hoop dat je er veel plezier aan zult hebben! Persoonlijk vind ik de 8G ook een erg fraaie Mitsubishi!  8-)

We zijn uiteraard erg benieuwd naar je eigen foto's. Enne, laat je niet gek maken met allerlei modificaties, kan altijd nog! Geniet eerst maar eens uitgebreid, de aanschaf is altijd al een rib uit het lijf.  :shock:

MD

#53
Citim nga: "Yakumo"@ MD tnx ik pm je wel even hoe en wat ik heb de komende week middag avond dienst tot 23:30 wordt een beetje laat denk ik.
Grtz

is toch goed!!
ik hoor het wel.

Yakumo

#54
Citim nga: "sp1046mhs1"Yakumo, proficiat met je aankoop, ik hoop dat je er veel plezier aan zult hebben! Persoonlijk vind ik de 8G ook een erg fraaie Mitsubishi!  8-)

We zijn uiteraard erg benieuwd naar je eigen foto's. Enne, laat je niet gek maken met allerlei modificaties, kan altijd nog! Geniet eerst maar eens uitgebreid, de aanschaf is altijd al een rib uit het lijf.  :shock:


Ga ik ook zeker doen eerst ff de distributie riem vervangen en gewoon genieten.
Je hebt gelijk het is zeker een rib uit je lijf maar ben er wel heel blij mee auto sis bijna 2 keer zo groot als de mini...... :shock:


@ MD Tnx
Grtz

sp1046mhs1

#55
Citim nga: "Yakumo"auto sis bijna 2 keer zo groot als de mini...... :shock:

Naar beneden afgerond?  :mrgreen:

GHINO

#56
Distributie riem is idd zéér belangrijk immers... nie telke galant is zo stevig als de mijne dat ze het overleven :mrgreen:

sp1046mhs1

#57
Citim nga: "GHINO"Distributie riem is idd zéér belangrijk immers... nie telke galant is zo stevig als de mijne dat ze het overleven :mrgreen:

Dat valt onder de categorie "Geluk is met den dommen" Jac...  :mrgreen:

GHINO

#58
Soms is het zo heerlijk om niet slim te wezen :mrgreen:

Blue Eclipse

#59
Het is misschien erg laat om het nog te zeggen, maar aangezien we net terug zijn van 12 dagen Gran Canaria (elke dag minimaal 30 graden  :D ) en we een hoop gemist hebben op het forum (heb zeker een dag nodig om alles in te halen  :D ), toch gefeliciteerd met je galant en veel succes ermee.