Welkom op het forum!Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.
Heeft er iemand nog een lucht inlaat kapje met het mitsu logo (tussen de koplampen) er op liggen mijnes is gebarsten en dat vind ik juist 1 van de mooie dingen op de auto Grtz
Citaat van: "Yakumo"Heeft er iemand nog een lucht inlaat kapje met het mitsu logo (tussen de koplampen) er op liggen mijnes is gebarsten en dat vind ik juist 1 van de mooie dingen op de auto Grtzyep die heb ik nog wel voor je liggen.je bedoelt de grill he
De Grill ja dat is het woord is meer een grilletje maar die ja.Tnx zal er erg blij mee zijn hij heeft nu een barst en een ophangpunt is afgebroken hangt er nu een beetje half bij Grtz
@ MD tnx ik pm je wel even hoe en wat ik heb de komende week middag avond dienst tot 23:30 wordt een beetje laat denk ik.Grtz
Yakumo, proficiat met je aankoop, ik hoop dat je er veel plezier aan zult hebben! Persoonlijk vind ik de 8G ook een erg fraaie Mitsubishi! 8-) We zijn uiteraard erg benieuwd naar je eigen foto's. Enne, laat je niet gek maken met allerlei modificaties, kan altijd nog! Geniet eerst maar eens uitgebreid, de aanschaf is altijd al een rib uit het lijf. :shock:
auto sis bijna 2 keer zo groot als de mini...... :shock:
Distributie riem is idd zéér belangrijk immers... nie telke galant is zo stevig als de mijne dat ze het overleven :mrgreen: