Welkom op het forum!Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.
1 dingetje 'moet' je wel doen: die 16" velgen die er nu onder zitten wisselen voor 17" of 18" want die wielkasten kun je een echoput van maken... (en die 16" velgen koop ik in al mijn goedheid dan wel van je over, want ze staan wel erg goed onder de 6G Galant waarvan ik nog eentje heb die nog op orginele 15" LM mitsu velgjes staat)
mooi! ziet er goed uit EN de juiste kleur ;)1 dingetje 'moet' je wel doen: die 16" velgen die er nu onder zitten wisselen voor 17" of 18" want die wielkasten kun je een echoput van maken... (en die 16" velgen koop ik in al mijn goedheid dan wel van je over, want ze staan wel erg goed onder de 6G Galant waarvan ik nog eentje heb die nog op orginele 15" LM mitsu velgjes staat)
Ik zou de wielen en banden lekker laten zitten.17" met 40/205 is geen rijden meer,net een stuiterbal. :lol: Ik heb sinds 2weken weer de 14" eronder,en wat een genot.Ik hoop dat je nog vele km's mag genieten in je Galant ;)
Citaat van: "kenny"Ik zou de wielen en banden lekker laten zitten.17" met 40/205 is geen rijden meer,net een stuiterbal. :lol: Ik heb sinds 2weken weer de 14" eronder,en wat een genot.5jaar Ik hoop dat je nog vele km's mag genieten in je Galant ;)ik merk het al jij wordt ook een ouwe zeur!!... ;) ;) 8-) :lol:
Ik zou de wielen en banden lekker laten zitten.17" met 40/205 is geen rijden meer,net een stuiterbal. :lol: Ik heb sinds 2weken weer de 14" eronder,en wat een genot.5jaar Ik hoop dat je nog vele km's mag genieten in je Galant ;)