Auteur Topic: Meer forum clubleden?  (gelezen 3137 keer)

Offline MaRco2

• Senior Forumlid
  • Geslacht: Man
    • http://www.marotaxaties.nl
  • Autotype: Pajero Sport 3.0 V6-24V Intense Aut. PV LPi
  • Jaartal: 2007
  • Kleur: Cool Silver M.
Meer forum clubleden?
« Gepost op: januari 13, 2017, 11:19:02 am »
Advertisement
Dik een jaar geleden, op het moment dat ik besloot betalend clublid te worden, heb ik de vraag gelanceerd of er een ledendeel op het forum was (clubmeetings waren namelijk niet zichtbaar of dingen als een ALV etc.) en of dat geactiveerd zou worden.

Tot op heden heb in nog geen verschil gezien (blijkbaar ook geen [officieel clublid]  vermelding, zie ik nu net).

Zulke dingen zijn wel een leuk extraatje (lees: maakt het verschil om clublid te zijn, naast het clubblad + meetings (helaas alleen Nijverdal kunnen doen en natuurlijk het JCS)).

Helaas spelen er momenteel andere dingen mee die meetellen wat ik binnenkort moet doen (lees: mijn Mitsubishi is niet voor privé gebruik toegestaan, dus kan eigenlijk niet zomaar overal heen gaan zonder goede (zakelijke) reden en de mensen waar ik bij in zou kunnen stappen, zijn allebei geen MOC clublid meer sinds kort).

Greetz, MaRco2!

www.marotaxaties.nl

Offline Pjotrik

• Administrator
  • Senior Forumlid
    • http://www.mitsubishi-owners-club.nl
  • Autotype: Honda Civic 1.8
  • Jaartal: 2009
  • Kleur: Black
Re: Meer forum clubleden?
« Reactie #1 Gepost op: februari 23, 2017, 11:05:14 pm »
Op het forum is weinig verschil met leden. Officieel leden zien geen reclames. Echter moet wel zelf aangegeven worden of je account officieel lidis, deze informatie kunnen we niet automatisch afleiden.

Offline Leo

• Officieel Clublid
  • Senior Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Autotype: Colt CZT
  • Jaartal: 2006
  • Kleur: zilver
Re: Meer forum clubleden?
« Reactie #2 Gepost op: april 08, 2017, 12:39:42 pm »
Op het forum is weinig verschil met leden. Officieel leden zien geen reclames.
Echter moet wel zelf aangegeven worden of je account officieel lid is, deze informatie kunnen we niet automatisch afleiden.

ik heb mijn contributie reeds overgemaakt worden, kan mijn account nu worden aangepast naar officieel lid ?
Mitsubishi Colt CZT 1.5T
Nissan Micra 160SR 1.6