Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

soooooooooo... 1970

Filluar nga graafie, Shtator 23, 2013, 09:59:51 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

graafie

Citim nga: Chaoth ne Shtator 02, 2014, 07:14:28 MD
Heeft helaas wel last van gruwelijk veel kroepoek :(

Wel met Sambal.... :P Voor het pittige Effect.

Hij is inderdaad aangetast ( 15 jaar ) door het lange stilstaan.

Het type GSR heeft in Nederland een heel Kort Leven gehad.
Hij is op de Nederlandse markt geweest, alleen in de serie van 1977 tm 1978.
De vervolg serie 1979 tm 1982 heeft geen GSR uitvoering meer gehad in Nederland.

In Duitsland, Engeland is hij nog wel geleverd.

Hij heeft veel werk, maar is ook Extreem Zeldzaam ( 3 Stuks ) in Nederland.
Als gatenkaas zou hij het niet gek doen.
Maar wil ik er nog aan beginnen............. ???









Iemand zin in een bijdrage....... ;)
Forum > https://www.facebook.com/mchc.zwolle

Sinds 1990 ben ik bezig met Mits. Celeste

Chrisje


Entharion

Dat gaat nog een flinke klus worden zo te zien, veel succes!

graafie

Roest in overvloed.
Gaten op verschillende plaatsen in de bodem... :-\

Maar.....Echte Japanse Degelijkheid Bestaat.
Na 15 Jaar Stilstaan, nieuwe olie en nieuwe benzine en een 2000GSR

;D
https://www.youtube.com/watch?v=ESv8fgqkNu0

Forum > https://www.facebook.com/mchc.zwolle

Sinds 1990 ben ik bezig met Mits. Celeste

Smitsuart

Oepsss... daar is het roestduiveltje aardig te keer gegaan zeg haha :P
Veel werk aan de winkel om dat goed te krijgen maar als dat met veel tijd en inzet zou lukken,
heb je wel een zeer mooi 'oldskool model' Mitsu :)

graafie

Citim nga: Smitsuart ne Shtator 15, 2014, 10:52:53 PD
Oepsss... daar is het roestduiveltje aardig te keer gegaan zeg haha :P
Veel werk aan de winkel om dat goed te krijgen maar als dat met veel tijd en inzet zou lukken,
heb je wel een zeer mooi 'oldskool model' Mitsu :)

Helaas ... :'( Te veel Gaten gevonden.

https://www.youtube.com/watch?v=g5JqTRq7AqM
Forum > https://www.facebook.com/mchc.zwolle

Sinds 1990 ben ik bezig met Mits. Celeste

Smitsuart

Citim nga: graafie ne Shtator 15, 2014, 10:58:03 PD
Helaas ... :'( Te veel Gaten gevonden.

https://www.youtube.com/watch?v=g5JqTRq7AqM
Tsja... da's jammer en het zou ook heeeeel veel geld en tijd gaan kosten het weer goed te krijgen ::)
Wat ik het leuke vind, is dat ondanks de slechte staat van de carrosserie, het Mitsu motortje loopt als een naaimachientje ;D
Maar dat verwacht ik ook niet anders van een Japans motortje ;)

graafie

Citim nga: Smitsuart ne Shtator 15, 2014, 11:37:34 PD
Tsja... da's jammer en het zou ook heeeeel veel geld en tijd gaan kosten het weer goed te krijgen ::)
Wat ik het leuke vind, is dat ondanks de slechte staat van de carrosserie, het Mitsu motortje loopt als een naaimachientje ;D
Maar dat verwacht ik ook niet anders van een Japans motortje ;)

Aan Laswerk zouden we zonder uurloon al meer dan 5 a 600 euro kwijt zijn.
Daar bovenop komen de technische gebreken ( Stuurkogels ED)
Dan komt het Lakwerk er nog bij.

Voordat je deze auto terug hebt in een rijd bare staat zou hij mij al 1500 kosten ( Met aankoop en Transport)
Doe daar het Spuit klaar maken en het lakwerk bovenop en de auto komt op 3500 - 4000 Euro.

Dat gaat mijn spoorboekje te boven en het geld is niet terug te verdienen in Nederland.
Dus gaat de Motor en Versnellings bak TZT in deze :


Forum > https://www.facebook.com/mchc.zwolle

Sinds 1990 ben ik bezig met Mits. Celeste

Smitsuart

#38
Citim nga: graafie ne Shtator 15, 2014, 08:17:12 MD
Aan Laswerk zouden we zonder uurloon al meer dan 5 a 600 euro kwijt zijn.
Daar bovenop komen de technische gebreken ( Stuurkogels ED)
Dan komt het Lakwerk er nog bij.

Voordat je deze auto terug hebt in een rijd bare staat zou hij mij al 1500 kosten ( Met aankoop en Transport)
Doe daar het Spuit klaar maken en het lakwerk bovenop en de auto komt op 3500 - 4000 Euro.

Dat gaat mijn spoorboekje te boven en het geld is niet terug te verdienen in Nederland.
Dus gaat de Motor en Versnellings bak TZT in deze :


Idd... spoorboekjes zijn niet oneindig haha.

Die ziet er wat betreft het roestduiveltje beter uit als ik het zo vluchtig kan zien :-\
Daar heb je al het één en ander aan gedaan zo te zien...
Ben benieuwd hoor :)
Wat voor kleur gaat ie worden ?

Tsja... 3500 á 4000 eurie om die andere op te knappen is wel aan de hoge kant.
Het is nog maar de vraag hoeveel daarvan overblijft als je hem ooit verkoopt of inruilt ;)

graafie

Citim nga: Smitsuart ne Tetor 27, 2014, 11:41:49 PD
Idd... spoorboekjes zijn niet oneindig haha.

Die ziet er wat betreft het roestduiveltje beter uit als ik het zo vluchtig kan zien :-\
Daar heb je al het één en ander aan gedaan zo te zien...
Ben benieuwd hoor :)
Wat voor kleur gaat ie worden ?

Tsja... 3500 á 4000 eurie om die andere op te knappen is wel aan de hoge kant.
Het is nog maar de vraag hoeveel daarvan overblijft als je hem ooit verkoopt of inruilt ;)

Als ik de blauwe klaar zou hebben en verkopen in Nederland dan mag ik blij zijn met 2500 euro.
waarschijnlijk kom ik niet boven de 1500 euro.

Naar het buitenland zou ik 2500 wel halen, maar dan nog haal ik het geld er niet uit.
Dan is hij zo  in Onderdelen verkopen de aanschafprijs waard.

De Bordeaux rode wordt weer dezelfde kleur.
Het was zeker geen auto zonder werk, hij was redelijk aangevreten door roes en ongedierte.
Maar zeldzaam genoeg om op te knappen.
Veel kaler dan zo kun je hem niet krijgen.'


Hij is één van de 3 blijvertjes bij mij.

Er staat een open uitnodiging voor de meeting van 3 mei in de praathoek.
Daar is naast de Bordeaux rode, ook de rode en de groene van mij te zien.



Forum > https://www.facebook.com/mchc.zwolle

Sinds 1990 ben ik bezig met Mits. Celeste

Smitsuart

Mooi hoor en succes Graafie ;)

graafie

Maandag binnengekregen voor Verkoop.
Mitsubishi Celeste 1600ST.

Zeer goede boby.
Zeer weinig werk.



Forum > https://www.facebook.com/mchc.zwolle

Sinds 1990 ben ik bezig met Mits. Celeste