Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Reservewiel Space Star

Filluar nga HeHaHu, Shtator 05, 2018, 09:34:09 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

HeHaHu

Mijn ouders hebben sinds januari 2017 een Space Star en zijn daar zeer tevreden over. Er is alleen 1 ding wat mijn vader (83) niet lekker zit. Hij heeft niet zoals vroeger een reservewiel. Dat hij bij problemen maar hoeft te bellen doet daar niets aan af. Hij wil een reservewiel. Nou herken ik dat wel enigszins hoor. Zelf heb ik bij mijn auto ook een reservewiel en krik gekocht. Verschil is wel dat mijn ouders ca. 3.000 km/jaar rijden en wij meer dan 20.000 en ook veel in het buitenland.

Ik wil proberen mijn vader te helpen en een reservewiel en krik voor hem kopen. Kan iemand mij s.v.p. zeggen wat de steek, offset en asgat van een wiel voor een Space Star zijn? Ik heb natuurlijk op Google gezocht, maar niet veel wijzer geworden. Buiten dan dat de steek volgens mij 4 x 100 is.

Bij voorbaat dank voor de hulp.


HeHaHu


HeHaHu

Misschien nog tips over het soort krik dat geschikt zou zijn?

Marcuz77

#4
ik zelf vind een schaarkrik makkelijk werken, neem er een met een gleuf in het midden.
ik zou zeggen, haal een nette krik van de sloop uit een andere mitsubishi.
Scheelt geld.

HeHaHu


HeHaHu

Zou deze, bijlage, geschikt kunnen zijn?

[verwijderd door de beheerder]

tekkel


HeHaHu

Is van een  Space Star tot 2004, maar leek me ook te gebruiken voor een 2017 model.

Dankjewel.