Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

storing multifunctineel display colt 2007

Filluar nga melcom, Shtator 16, 2018, 02:26:58 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

melcom

Wie weet raad?  Het multi-display van mijn colt 2007 viel opeens spontaan en regelmatig uit en start dan weer opnieuw. Soms blijft het verbruik op 6,4 staan of ik nu hard of zachter rij. Na regelmatige uitval doet hij niksmeer. Wat is er aan de hand en wat kan ik er zelf aan doen. (Op het scherm zie je de buitentemp, accuradius,  verbruik, tijd en radiozenders) m.v.g. melcom

Entharion

Citim nga: melcom ne Shtator 16, 2018, 02:26:58 MD
Wie weet raad?  Het multi-display van mijn colt 2007 viel opeens spontaan en regelmatig uit en start dan weer opnieuw. Soms blijft het verbruik op 6,4 staan of ik nu hard of zachter rij. Na regelmatige uitval doet hij niksmeer. Wat is er aan de hand en wat kan ik er zelf aan doen. (Op het scherm zie je de buitentemp, accuradius,  verbruik, tijd en radiozenders) m.v.g. melcom


Helaas overlijden deze schermpjes na verloop van tijd, het vervangen ervan is de enige oplossing... Ik heb zelf ook al van alles geprobeerd.

melcom

Probleem opgelost door het multi- display te vervangen door een nieuwe €155 50 en er zelf in te zetten want de garage wilde het wel doen maar dan voor €245,00 terwijl het een fluitje van een cent blijkt te zijn.
Topic kan gesloten worden