Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Postimet e Fundit

#31
Eclipse / Even voorstellen
Last post by Cabriogek - Shkurt 19, 2024, 08:23:06 MD
Hallo heren en ik hoop ook dames,

Sinds een paar dagen ben ik ook een trotse bezitter van een Eclipse.
Na lang zoeken naar een vervangende cabrio, kwam ik dit pareltje tegen in een opslag schuur, en kon ik het niet over mijn hart verkrijgen deze nog verder te laten verstoffen.
Dus de Renault Megane cabrio aan de kant en daarvoor de Eclipse Spider gt 8) ervoor in de plaats.

Morgen voor de herkeuring, was afgekeurd op de koplampen.
De vorige eigenaren hadden de Eclipse verlaagd van achter, en zo doende was het lichtbeeld veel te hoog en niet af te stellen. Probleem gefixt, vingers cross.

Mijn echte naam is Richard.
Ik ben woonachtig in Noord-Holland, West-Friesland ben 53 jaar, vrijgezel lig met twee katten/kinderen.

Graag zou ik ook naar meetings gaan waar meerdere Eclips 3g komen,

Misschien tot snel.
#32
Te koop gevraagd / Gezocht mitsubishi colt vi spo...
Last post by asconac - Shkurt 19, 2024, 02:38:14 MD
Ik ben bang dat ik dan niet zo goed weet om welke type het gaat het betreft namelijk het model 

Colt vi

https://m.olx.pl/d/oferta/mitsubishi-colt-vi-04-12r-lotka-spoiler-dokladka-ralliart-CID5-IDXw8IG.html?isPreviewActive=1

#33
Te koop aangeboden / Lancer GTI 1994
Last post by Bosmai - Shkurt 18, 2024, 06:20:11 MD
Is vandaag verkocht aan liefhebber die hem in oude glorie gaat terugbrengen
#34
Te koop gevraagd / Gezocht mitsubishi colt vi spo...
Last post by Entharion - Shkurt 15, 2024, 08:22:04 MD
Excuses, heb je het dan over de QS met de matte zwarte spoiler?
 Want mijn pre-facelift CZT spoiler was precies hetzelfde als deze, verder weet ik niet van andere OE spoilers.
#35
Te koop gevraagd / Gezocht mitsubishi colt vi spo...
Last post by asconac - Shkurt 15, 2024, 12:26:24 MD
Citim nga: Entharion ne Shkurt 14, 2024, 11:09:46 MDHallo Roy, Welkom op het forum,
 
Ik weet niet of men er hier misschien nog eentje heeft, maar op onderdelenlijn staat er nu een inclusief achterklep + facelift achterlichten voor 75 euro; https://www.onderdelenlijn.nl/auto-onderdelen-voorraad/onderdeel/merk/mitsubishi/model/colt/modelcode/1873-colt-(z2-z3)/onderdeel/achterklep/onderdeelid/19739562/

Wellicht ben je daar ook al mee geholpen.
Hartelijk dank voor je antwoord.

Ik bedoelde eigenlijk het spoilertje van de pre-faclift model. 
Dus niet met de nieuwe achterlichten.

Het spoilertje zit dan boven op het dak.
#36
Colt / F voorstellen
Last post by Soprano - Shkurt 14, 2024, 11:56:00 MD
Welkom. Wat betreft de radio staat er genoeg op dit forum.
#37
Te koop gevraagd / Gezocht mitsubishi colt vi spo...
Last post by Entharion - Shkurt 14, 2024, 11:09:46 MD
Hallo Roy, Welkom op het forum,
 
Ik weet niet of men er hier misschien nog eentje heeft, maar op onderdelenlijn staat er nu een inclusief achterklep + facelift achterlichten voor 75 euro; https://www.onderdelenlijn.nl/auto-onderdelen-voorraad/onderdeel/merk/mitsubishi/model/colt/modelcode/1873-colt-(z2-z3)/onderdeel/achterklep/onderdeelid/19739562/

Wellicht ben je daar ook al mee geholpen.
#38
Te koop gevraagd / Gezocht mitsubishi colt vi spo...
Last post by asconac - Shkurt 14, 2024, 07:48:51 MD
Hoi 

heeft iemand misschien een mitsubishi col vi spoiler liggen het betreft het hatchback model tussen 2004-2012

Ik hoop dat iemand er 1 weet te vinden.

Groeten

Roy
#39
Lancer / Welke android
Last post by Jason101 - Shkurt 11, 2024, 01:25:31 MD
Ik wil een android inbouwen maar er is zoveel op de markt dat ik niet weet welke nu goed en minder goed is. 
Ik wil er ook niet teveel aan uitgeven. Wat is jullie ervaring?
#40
Lancer / Nieuw hier
Last post by Jason101 - Shkurt 10, 2024, 07:27:02 MD
Hallo allemaal,
Sinds een paar dagen mijn eerste Mitsubishi en tevens mijn eerste Japanner.  Dit is een Lancer uit 2010 met 152K op de teller. Moet er wel erg aan wennen want het rijd compleet anders wat ik eerst had. Ik heb altijd Ford gereden maar met de laatste alleen maar ellende gekend wat me een hoop geld en gedoe heeft gekost.