Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

ron stelt zich voor foto`s toegevoegd

Filluar nga ronfto, Dhjetor 18, 2011, 06:33:26 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

Bart

#15
Nee de originele kan je zien bij prowler of bij de andere gpxen op het forum. Achterbumper en skirts zijn weer wel de originele

Prowler

Dit is de orginele Pre-facelift bumper:


en dit is de orginele facelift bumper:


Dus je hebt inderdaad een aftermarket voorbumper, namelijk de HKS Kansai:

ronfto

Oke duidelijk verhaal!  ;)
Heb hem gelijk bij m`n mod lijstje toegevoegd  ;D

ronfto

Zo even een update.
Vorige week de fto bij de spuiter gebracht , aangezien er wat kleine krasjes en plekjes op de motorkap en voorbumper zaten besloten om de kop te laten spuiten .
Maar vandaag daar aangekomen heb ik met de spuiter besloten de gehele auto over te laten spuiten om hem weer helemaal als nieuw er bij te zetten , achter zat ook een klein deukje .
Ook worden de wielen gespoten alleen de kleur ben ik nog niet overuit  :P

Hier een foto van vandaag (toen alleen nog het front de planning was)




Evo driver


Chaoth

Meteen een spannend kleurtje geven?

Bart

Zozo! Goed bezig hoor! Ben onwijs benieuwd naar de kleur! En misschien een beetje een brutale vraag.. maar wat kost het nou om de fto zo over te laten spuiten? Misschien dat ik het ook nog een keer laat doen.. je hoeft het niet te zeggen uiteraard!

ronfto

het wordt de standaard kleur die er op "hoort" te zitten...
maar er dus niet op zat... de kleur is identiek aan de evo 9 antraciete uitvoering.
ben zelf ook erg benieuwd :)
bart stuur me even een pb.

FTO-UK

Hey Welkom,

Ik zag deze nog op internet staan idd, maar toen was ie inmiddels net verkocht volgens mij. Heb inmiddels een andere gekocht. Mooie bak heb je (maar stiekem vind ik zwart mooier ;-)).

Heb voor ik deze kocht btw nog met een andere proefgereden, zag er erg mooi uit, een zwarte MIVEC (staat waarschijnlijk nog wel op marktplaats), maar tijdens de proefrit gaf ie de geest, helemaal niks meer. Volgens de verkoper waarschijnlijk dynamo, volgens hem zwakke plek van de FTO? op zich was deze optische wel in betere staat dan de wagen die ik nu heb, maar er zat wel wat meer dan alleen een paar druppeltjes olie aan de koppakking en dat beviel me niet zo. Maar niet alle FTO eigenaren in Nederland zijn hier dus aangemeld volgens mij :D.

ronfto

zit toch nog te twijfelen kwa kleur... :P

vindt de kleur van de Nissan GTR (antraciet) ook erg vet ;)

ronfto

fto is klaar!
auto is gewoon nieuw nu. geen krasje geen deukje!
en de kleur is gewoon super! weliswaar de orginele kleur die er op hoorde. maar whoo wat is deze auto mooi geworden! 8)

zal morgen foto.s posten

Evo driver

Morgen !!!! WTF NU!!!!!! :D

Ben benieuwd !

gr. remco

MiTsU

Laat die foto's maar door komen liever vandaag dan morgen  :P