Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Wel "geluid" maar geen radio of cd

Filluar nga adbentick, Qershor 12, 2018, 10:08:24 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

adbentick

Goedemorgen,


Ik heb sindskort problemen met de fabrieksradio van mijn mitsubishi COlt CZ3 uit 2005, als ik de auto start en de radio aanzet dan hoor ik de dynamo (of liever gezegd de stroom in combinatie met de toeren van mijn auto over de speakers) , als ik de cd speler aanzet dan hoor ik alles met heel veel ruis en alleen maar over de achterste speakers. Soms hoor ik een doffe hard piep en daarna heb ik voor 5min weer normale radio en geluid en kan ik het volume enzo weer bedienen.


Weet iemand misschien wat dit kan zijn? Ik heb hem al een keer eruit gehaald om te zien of alle stekkers enzo goed zaten maar dit heeft niet geholpen.


Eagle1982

Dit klinkt als een slechte massa.Weet zo niet of de radio een directe massa verbinding heeft of dat die via de antenne massa vanaf het koetswerk krijgt, check dit even en leg een (tijdelijke) massa rechtstreeks aan de accu om te testen of dit het probleem oplost.

Johanp

Ik lijk een zelfde probleem te hebben met mijn CZ3 uit 2005. Is er iemand die weet hoe het met de genoemde massa zit ? Wat moet ik dan controleren ? Heb weinig verstand van electronica dus graag in jip en janneke taal :)


gr.Johan

adbentick

Heb jij al een oplossing gevonden Johan? Ik heb inmiddels de radio vervangen (dezelfde alleen een nieuwere, nu werkt het wel dus geen gekke geluiden meer zoals beschreven maar wel dat hij steeds weg valt ( zie andere post).


Heel irritant want autorijden zonder muziek is geen autorijden ;)