Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Carkit Colt CZ5 functioneerd niet goed.

Filluar nga Eagle1982, Shtator 13, 2017, 11:06:33 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Eagle1982

Na het aanschaffen van de Colt moest natuurlijk meteen ook even de carkit getest worden.
In eerste instantie stond het telefoonboek van de vorige eigenaar er nog in, dus die maar ff gewist en ook eventueel gepairde toestellen verwijderd.
Dus het hele systeem terug gebracht naar fabrieksinstellingen.

Vervolgens een eigen telefoon gepaired en het telefoonboek gedownload.
Namen worden keurig weergegeven met na even wachten bijbehorend nummer.
Wanneer ik het gekozen nummer wil bellen dan gaat de radio logischerwijs in de MUTE stand, de telefoon geeft een signaaltje en vervolgens niets, de radio gaat weer aan en de naam van het gekoppelde toestel verschijnt weer in het display.
Ook binnenkomende oproepen verlopen niet via de carkit.
Ik heb geprobeerd te bellen via Phonebook en ook via Voicedial.

Het gaat om een carkit van het type:
EL-57B-D003 van Grid Electronics


Iemand bekend met dit voorval?
De omschrijving van het systeem is zeer summier te noemen en een handleiding online zoeken heeft tot nu toe helemaal niets opgeleverd.

Alle hulp is welkom  :)

Nobodie14

Probeer de telefoon dichter bij de main unit van de HF kit te houden.
Als ik mijn telefoon verder dan 50cm van mijn Erisin 2din houd, wordt de verbinding soms verbroken omdat de bluetooth antenne in de Erisin te wensen over laat.

Eagle1982

Citim nga: Nobodie14 ne Shtator 14, 2017, 03:49:51 MD
Probeer de telefoon dichter bij de main unit van de HF kit te houden.
Als ik mijn telefoon verder dan 50cm van mijn Erisin 2din houd, wordt de verbinding soms verbroken omdat de bluetooth antenne in de Erisin te wensen over laat.

Dat is het punt, de verbinding is zo stabiel als het maar kan, tijdens het proberen is te zien dat de verbinding nog steeds in stand is.
Ook een andere telefoon biedt geen uitkomst.

Nobodie14

Als de Bluetooth verbinding niet verbroken wordt, dan zou ik het toch in de telefoon zoeken.

Ik heb het geluk dat ik meerdere merken/type (van Android en Blackberry tot iOS) telefoons heb waardoor het makkelijker is om te onderzoeken of het aan de combinatie HF carkit/telefoon ligt.