Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Mistlampen voor

Filluar nga Remco, Nentor 13, 2017, 03:15:42 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Remco

Misschien een stomme vraag maar ik heb op mijn Space Star 1.6 uit 2003 geen mistlichten voor zitten en binnenin ook uiteraard geen schakelaar hiervoor.


Zit de aansluiting voor mistlampen wel al standaard in een Space Star of moet deze dan eventueel helemaal worden aangesloten?


Remco

Nobodie14

Volgens het Electric Wiring Manual is er in 2003 een wijziging in de bekabeling gekomen v.w.b. mistlampen..
Daarbij is de bedrading verwijderd..

Maar je kunt net geluk hebben dat ze nog de 'oude' bekabeling gebruikt hebben in die van jou.
Er zouden dan zowel links als rechts een platte stekker met 2 aansluitingen moeten zitten achter die mistlampkappen.
Als die er zitten, dan zit de bedrading er wel in.
Je hebt dan alleen nog mistlampen, een mistlamp relais en een dubbele knop i.p.v. een enkele knop nodig om dat werkend te krijgen.

Ik heb altijd auto's met mistlampen aan de voorkant gehad, maar deze nog nooit gebruikt.
Zwarte mistlampkappen in de bumper vond ik ook niet mooi. Vandaar dat ik in mijn Space Star DRL lampen van de Action ingebouwd heb. Goedkoop (6,80 euro) en ze werken.
Ze zouden van mij alleen wel feller mogen zijn als ze aan staan.
Ik heb er wel een DRL relais van 3 euro via AliExpress bij gekocht.
En (na een officiële waarschuwing van de politie) een breek relais van 12 euro bij Brezan moeten kopen.
Die had ik ook via AliExpress voor 4 euro kunnen kopen, maar ik wilde het risico op een bekeuring van 90 euro zo snel mogelijk vermijden.





Remco

Snap ik.


Het gebruik zal idd sporadisch zijn want we gebruiken ze in de Focus Station ook nagenoeg nooit :)


Bedankt voor je antwoord!