Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

ff voorstellen dragonfly

Filluar nga dragonfly, Janar 25, 2012, 07:41:13 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Space Star 1.6

#30
er staat toch dat je niet mag bespoten, geverfd of beplakt :o

Maar eerst zien of die door apk kan komen.

Asics

Ik had in m'n vorige auto volledig rode achterlichten, ook niet origineel, maar bij het knipperen was er wel een oranje gloed en ook m'n achteruitrij licht was behoorlijk wit. Twee jaar lang geen enkel commentaar gehad bij de APK. Dus ik zou mij niet heel erg druk maken over een paar rode knipperlichten. Er zijn ook verschillende Amerikaanse auto waarbij dit standaard is en deze mogen ook in Nederland rondrijden.

Space Star 1.6


Evo driver

Juist als het niet opvalt zal een controleur er ook zo voorbij lopen. Dat is met mijn auto ook zo. Ze zijn ook gespoten maar helaas is nu het achteruitrij verlichting roze :D
Dus moet toch even voor die ene dag even de orginele er in afmelden en terug wisselen.

gr. remco

Space Star 1.6

ik heb gelukt dat ik geen oranje hebt  :D

dragonfly

De kleur voor moet idd wit of ambergeel wezen en achter rood of omber geel


licht units mogen niet beplakt of gespoten zijn als de keurmeester het niet ziet heb je geluk maar dat is af en toe met meer dingen.


ik heb een setje extra achterlichten op de kop getikt en heb die gespoten dus ik wissel ze elk jaar om voor de apk


Het spuiten van de achterlichten is best sompel


goed schoonmaken netjes naast het oranje deel afplakken en dan in dunne laagjes spuiten.
(doe dit niet te dik anders krijg je druipers)
bij mij zitten er 4 lagen op toen kwam de kleur overheen met de rest van de achterlichten




het mooie is dat die van mij mooi rood knipperen
en mijn achteruitrijlichten  dat deel heb ik niet gespoten dus dat is gewoon gebleven
alleen het oranje deel spuiten staat al zeer netjes






dragonfly

ow ja iedereen nog bedankt voor de reacties hahah was het bijna vergeten

Space Star 1.6

Het is inderdaad je gelukt. echt mooi gespoten  ;)

dragonfly

ik heb nu een probleem denk ik ik hoop dat jullie mij kunnen helpen


als ik rij en ik moet afremmen voor een stoplicht of iets
op het moment dat ik de koppeling intrap valt uiteraard de motor in toeren terug maar valt hij ook helemaal uit
ik heb het niet altijd maar doet hij het 1 keer dan doet hij het de hele dag.


ik ben aan het kijken gegaan en kan niks ernstig vinden bougies zijn goed ontsteking werkt goed op alle cilinders hij loopt goed stationair
co uitstoot is goed lambda waarden zijn perfect.
kom ik met de volgende vraag zit er normaal geen luchtmassameter op een fto gpx?
die van mij heeft er geen zie de foto







weet er iemand raad want ik baal hier ontzettend van dat hij steedsuitvalt


alvast bedankt iedereen

Prowler

Je ziet inderdaad geen luchtmassameter, want op de GPX-en zit een MAP sensor. Deze zou op ergens op het inlaatspruitstuk gemonteerd moeten zitten.

Alleen de reden waarvoor hij uitvalt... Ik zal kijken of ik iets kan vinden op het FTOOC.org forum.

Maar miss dat Remco (Evo Driver) iets weet :)?

dragonfly

ik wacht geduldig af hahaha alvast bedankt

Bart

Haha ik snapte het eerst ook niet toen ik mn Cai installeerde:p

Prowler

Ik heb even voor je gekeken voor je gekeken wat ik kon vinden, maar 9 van de 10 keer zeggen ze daar (met het uitvallen bij stilstaan) om de ECU te resetten:


- Disconnect Battery terminals
- Turn on lights to empty ecu of any power left
- Wait 20 mins
- connect battery terminals
- Turn off lights
- Start engine
- Turn of aircon and radio
- leave for 10 mins



Mocht dit niet hebben geholpen, dan zeg ik stuur Evo Driver even een PM.

dragonfly

hey prowler

dit heb ik gister gedaan (tip van mijn collega)

maar vanmorgen naar mijn werk gereden toen deed hij het weer. dus heeft niet geholpen.

maar zit er bij jou een luchtmassameter op? zo ja kan je even kijken naar het nummer?
ik heb er 1 gevonden voor een 6a12 maar dat is een 170 pk zonder mivec
zou dat passen?

Prowler

#44
De 170 PK versies (GP's/GR's) zijn idd voorzien van een MAF/LMM sensor, maar de 200PK versies (GPX/Version R) hebben een Manifold


Hij zou er zo uitmoeten zien en zou op het inlaat spruitstuk gemonteerd moeten zitten:



Ik heb hem op de volgende website gevonden:
http://www.camskill.co.uk/m3b0s9p57310/_MITSUBISHI_OE_GENUINE_PARTS_SERVICING_PARTS_TUNING_SPARES_and_SERVICE_ACCESSORIES_-_MAP_Sensor_-_Mitsubishi_FTO_2_0_V6_DE3A_Mivec_Models_Up_to_03_1997


Het onderdeel nummer is: MD311994