Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

DavePiersma, New FTO owner !

Filluar nga DavePiersma, Maj 25, 2014, 12:09:01 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

DavePiersma

Dag allemaal,

Ik heb sinds een maand nu mijn Mitsubishi FTO 2.0 V6 Mivec '97 en ben er echt super trots op !
Helaas zit er een begrenzing op waar ik zwaar van baal.. hij kapt er mee bij de 180 en vraag me echt af wat hij echt in petto heeft..

----

Het enige zichtbare minpunt is dat de mistlampen kapot zijn.. deze heb ik nog niet online kunnen vinden dus heb ze momenteel afgeplakt met zwarte wrapfolie.

En de mismatchende velgen.. ( Helaas 1tje kapot gereden doordat ik een stoep over het hoofd zag ) :'(


Hier een aantal foto's :










MiTsU

Welkom op het forum! Altijd leuk om weer een FTO te zien  :) De begrenzer is te verwijderen daar kunnen andere FTO eigenaren je meer over vertellen. Voor onderdelen kan je bij camskill kijken. Een Brits bedrijf met veel FTO onderdelen.

Switcher

Begrenzer is inderdaad een eitje; zat ook op mijn Evo 8 en is toen verwijderd door mijn importeur door er een HKS Delimiter tussen te proppen.

Welkom op het forum in ieder geval; hopelijk kan je de kleine "defecten" aan je auto snel verhelpen want het autootje ziet er erg netjes uit verder!!

DavePiersma

Ik zal eens rond gaan snuffelen op die website, en ik heb wel gehoord van de delimitter , is dit redelijk makkelijk te installeren ?

MiTsU

Op Ebay worden ook een hoop sloop onderdelen aangeboden voor FTO's. Daar heb ik ook wel eens spullen besteld.

Switcher

Citim nga: DavePiersma ne Maj 25, 2014, 04:47:37 MD
Ik zal eens rond gaan snuffelen op die website, en ik heb wel gehoord van de delimitter , is dit redelijk makkelijk te installeren ?
Voor zover ik weet wel; helaas zat er in mijn Evo 8 een andere ECU dus moesten we 4 draadjes doorknippen en doorlussen naar de delimiter.

Ukkie

Welkom, Dit is inderdaad nog een pracht exemplaar, veel succes er mee!

4Koen63

Welkom!


Je FTO ziet er nog goed uit :)
Veel plezier d'r mee!


Greetz Koen

RalliartMarthyn

Mooie fto.


Ik ken deze nog wel, stond altijd bij mij op school. En komt volgens mij uit Franeker weg.

Ukkie

Volgens mij is dit wel een andere dan die van Robbert ( if im right) uit Franeker, tenzij er nog 1rond rijd daar

RalliartMarthyn

Dit kan niet anders dat deze uit franeker komt, want ik ken de auto..
Hierbij een foto van de auto op het parkeer terrein van de NHL in Leeuwarden.





Ik heb er zelf ook nog over nagedacht namelijk :)

TehDusted

Kenteken matched toch ook haha :P

Boemtjing

Blijven leuke auto's die FTO'tjes :)

Ukkie

Ah oké,, herkende hem niet aan de velgen,, en het "roze" mitsu logo aan de voorkamt :-P

DavePiersma

Hahaha ja deze komt indd uit Franeker