Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

toerenteller

Filluar nga fillas, Tetor 04, 2018, 04:38:15 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

fillas

Bij mij stottert de toerenteller hij valt soms uit en dan weer niet en dan weer wel enz.Het toerental blijft gewoon het zelfde en daar merk ik niets aan dus denk dat het alleen de meter ismaar hoe zit dat ding bevestigt op mijn charisma en hoe werkt dat ding eigenlijk.

Marcuz77

Kan een draadbreuk of vuil contact zijn? volgens mij is het een elektronische teller.


Marcuz77

de tellerbak gaat los door de afdekring los te halen en daarna de bouten van de tellerbak en dan voorzichtig naar je toe trekken

Eagle1982

Het probleem zit in de soldeerpunten op de print van het dashboard, zelfde geldt voor snelheidsmeter, tankmeter en temperatuurmeter. Als je een beetje kunt solderen is het een fluitje van een cent, kwestie van de tellerbak open maken, meters van de print af halen (deze zitten niet doorgesoldeerd op de print, dat veroorzaakt dan ook het probleem), de eilandjes waar de veercontacten van de meters op komen zullen kleine inbrandingen vertonen waardoor ze niet goed meer geleiden.Enige wat je moet doen is de soldeereilandjes smelten en een beetje nieuw tin toevoegen.
Heb op deze manier al een stuk of wat van deze (Carisma en Spacestar ) tellerbakken door de handen gehad.