Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

2 DIN radio inbouwen Carisma facelift

Filluar nga GilianvanNeck, Prill 28, 2018, 03:35:17 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

GilianvanNeck

Oh dat is ook wel een goeie. Zal je zien dat ik zo een OS heb die niks meer doet.


Als ik in de Igo App naar updaten ga, verwijst ie me alleen maar naar de website www.naviextras.com
Op die site kom ik er niet uit omdat ik mijn type radio nergens zie staan, zodat ik die kan updaten. Verder heb ik ook een versie gedownload van Igo, maar bij deze kan ik alleen maar gratis downloaden voor een maand geldigheid. Daarna kost het weer geld.

Nobodie14

Kijk eens rond op gpspowernet
Daar kun je heel veel vinden over de instellingen van je iGO app, skins, maps etc.
Jouw versie zal waarschijnlijk iGO NextGen zijn.

En ja: de kaarten voor iGO zijn allemaal hetzelfde.
Mijn advies: gebruik HERE kaarten.
Die worden ook door o.a. Mercedes en BMW gebruikt voor hun auto's.
Vooral de Driver Alerts (.fda) en Proximity Alerts (.fpa) zijn belangrijk voor hun automatische systemen in de auto's.
Als je in Duitsland op de Autobahn 250 km/u rijdt, en er een bocht aan komt die met deze snelheid niet gehaald kan worden, dan remt de auto af.
Tenzij je het systeem uitgeschakeld hebt..

Let wel: de kaarten lopen altijd een half - tot een jaar achter.
Ook bij TomTom en Google.

In alle gevallen je gezond verstand en ogen gebruiken!

GilianvanNeck

Ah daar ga ik eens even mee "an der spiel".
Er zal vast wel wat tussen zitten dat geschikt is voor mijn apparatuur .

GilianvanNeck

Helaas heb ik geen goede detox versie van Android 6.0 kunnen installeren, in ieder geval niet een waar een duidelijke installatiemogelijkheid bij stond. Ik heb toch besloten om een andere radio te bestellen. Afgezien wat de problemen die ik ondervond, heb ik er nu een gevonden die een betere(nieuwere) Android versie heeft. Ook is de hardware gewoonweg wat beter, dus ik hoop dat deze minder zal vastlopen/uitvallen etc.[/size]


Deze gaat het nu worden!  ;D

https://www.2dinshop.nl/Webwinkel-Product-243681117/2-Din-Eonon-GA2170-GPS-Android-8.0-Autoradio-RDS-4G-3G-WiFi.html[/font]

GilianvanNeck

#64
De nieuwe radio die ik besteld had zit er in!




Wat een verademing zeg. Geen getrouwen meer, geen WiFi die uitvalt, geen haperende bluetooth .. Toch wel een duidelijk verschil tussen een merkradio en een Chinese aftermarket. Je betaalt misschien wel meer, maar zoals ik het zie, krijg je ook dik waar voor je geld! Voor degene die twijfelen, dit is echt een aanrader. 8) r!

Nobodie14

Het monteren van een 2-din is nu een makkie voor je geworden.
Helemaal goed gedaan!

Eonon was een paar jaar geleden overigens ook gewoon een China 2-din zoals zovele.
De eerste series Eonon WinCE 2-dins waren een regelrechte ramp.
Maar ze gebruiken sinds een jaar of 3 steeds betere software programmeurs.
Tristan Auron is ook zo'n merk die gebruik maakt van een China 2-din, maar eigen programmeurs eraan zet om het maximale eruit te halen.
Zo zijn er nog wel enkele merken..

GilianvanNeck

Haha ja het inbouwen Is onderhand geen kunst meer voor me. Van de oude Chinese troep van Eonon is echt niks terug te vinden  ;D  Ik verbaas me echt enorm over het verschil. Ik voel me bij schuldig om die "oude" door te verkopen.(Toch doe ik het wel omdat ik de centjes nodig heb  8) ). Maar ik probeer de verkoop wel zo eerlijk mogelijk te houden!

Nobodie14

Je hoeft er bij de verkoop niet om te liegen.
Het is een China 2-din met Android 6.0 besturingssysteem waarbij jij zelf niet tevreden was over de stabiliteit van WiFi en Bluetooth
Daarom heb je een andere 2-din met nieuwere Android versie aangeschaft hebt en biedt deze te koop aan.

GilianvanNeck

Ja precies, dat had ik ook in gedachte.