Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Kim's Mitsubishi Lancer (Einde tijdperk :()

Filluar nga Chaoth, Maj 04, 2013, 09:32:59 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Switcher

Citim nga: Chaoth ne Shkurt 04, 2014, 10:07:51 MD
...Alleen maar een mooie auto :P
Daar doe je het toch voor????  8)

Tis dat ik 2 linkerhandjes heb en dus alles moet uitbesteden; anders zou ik misschien ook sneller geneigd zijn om de auto aan te pakken.

trancedrift

Pro kit zijn prima veren. Jij, of eigenlijk de persoon die de veren zal monteren, moet goed oppassen met loss maken van de stabilisator stang links - er is een hexagoon moer achterin, die moet je vasthouden als de andere kant los maakt. Voorkomt onnodige slijtage van de kogel bout. Die van mij maakt kleine krakende geluiden en ik ga deze zomer kortere whiteline links bestellen. En ook een aantal andere onderstel onderdelen eigenlijk.


En ja, mijn dempers waren binnen één week dood :) maar ik heb veel km's op de teller. Ik ga zeker nieuwe Kyb of Bilstein bestelen. Trouwens Evo dempers zijn groter dus ze passen niet op jouw Lancer ;)

trancedrift

Trouwens, als je had een paar weken gewacht, ik overweg aanschaffen van at BC Coilovers dus ik zal misschien mijn ProKit willen verkopen :)

Chaoth

Tijd voor een GROTE update! :D

Voor:


Na:



Standaard 16" velgen vervangen door dikke 18" Dotz velgen! :D

proditaki


Space Star 1.6


RalliartMarthyn

Ziet er goed uit!, maar idd kan wel wat naar beneden

Switcher

#82
Is je camera een beetje gaar? De auto lijkt iieeeets meer roze dan rood, wat ik ken van de Evo :)

Ennuh, what's next? Remklauwen inkleuren?


trancedrift

Mooi, maar je moest toch die velgen goud gekleurd nemen :D grapje

Wil je een set Eibach ProKit van mij overnemen? :)

Chaoth


AcerTracer


4Koen63


Chaoth

Zijknippers ook ff donker gemaakt. Oogt net wat strakker :)

Chaoth

#88
Auto is ondertussen ook verlaagd! :D

Zal morgen ff een foto maken, waarop het verschil goed te zien is. Had al een fotootje gemaakt, maar de positie is anders (veel grotere afstand en andere hoek), waardoor het niet goed te vergelijken is.


En dan eerst weer ff rustig aan :P

trancedrift