Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

nieuwe radio of navigatie

Filluar nga SpaceW, Maj 23, 2018, 10:45:00 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

SpaceW

goedemorgen,

wie kan ons vertellen wat de mogelijkheden zijn tot inbouw van een nieuwe radio of navigatie in onze space star uit 2000.
we willen graag een radio met wat meer mogelijkheden dan de huidige en het liefst zelfs een all in one met navigatie.
Hoe kunnen we te  werk gaan en is de laatste optie mogelijk?

alvast bedankt voor de hulp

SpaceW

hier  een foto

[verwijderd door de beheerder]

SpaceW

en nog een

[verwijderd door de beheerder]

Nobodie14

#3
Lees mijn topic over Spacey even door. Het 3e bericht gaat over wat ik in mijn Space Star ingebouwd heb.
De foto hoe het er dan uit komt te zien, staat in het 14e bericht.

Samen gevat: een 1-din radio met losse navigatie was geen optie voor mij.
Een 2-din past er makkelijk in als het kachelregelpaneel naar boven geplaatst wordt.
G.V.N. heeft (als het goed is) een nieuwe 2-din en een 2-din inbouwframe (was niet nodig in zijn geval) te koop.

Als je het topic van G.V.N. over het inbouwen van een 2-din in zijn Carisma even doorleest, dan heb je een redelijk idee wat je moet doen.
Alleen moet het kachelregelpaneel in jouw geval naar boven.

SpaceW

Citim nga: Nobodie14 ne Maj 23, 2018, 11:00:33 PD
Lees mijn topic over Spacey even door. Het 3e bericht gaat over wat ik in mijn Space Star ingebouwd heb.
De foto hoe het er dan uit komt te zien, staat in het 14e bericht.

Samen gevat: een 1-din radio met losse navigatie was geen optie voor mij.
Een 2-din past er makkelijk in als het kachelregelpaneel naar boven geplaatst wordt.
G.V.N. heeft (als het goed is) een nieuwe 2-din en een 2-din inbouwframe (was niet nodig in zijn geval) te koop.

Als je het topic van G.V.N. over het inbouwen van een 2-din in zijn Carisma even doorleest, dan heb je een redelijk idee wat je moet doen.
Alleen moet het kachelregelpaneel in jouw geval naar boven.
Dank voor de informatie, we gaan het lezen. Dank je wel!