Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

ff voorstellen

Filluar nga rutger, Shtator 08, 2014, 06:52:14 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

rutger

Ik ben rutger
Hen nu sinds 2 maanden een eclipse 420a en wil wel wat meer weten over de motoren etc.
En niet te vergeten het shoppen voor onderdelen

Taxloss

Welkom hier.

Een van onze eerste auto's was ook een eclipse. G1

4Koen63

Hallo Rutger en welkom!


Benieuwd naar je Eclipse ;)
Een 420A is eigelijk wel jammer, het is een minder sterk blok en in tegenstelling tot de welbekende 4G63 is er qua tuning vrijwel niks voor te krijgen.


Greetz Koen

rutger

#3
Ja klopt jammer van de 420a. Toen ik m kocht had ik dit ook niet in de gaten dat er meerdere motoren voor waren qua europees en Amerikaans. Maar ben er vandaag achter gekomen dat ik er toch wel een leuk project van kan maken er zou een 4g63t motor van een evo 8 inpassen. En dan nu mijn vraag wat is het verschil tussen een evo 4 en 8 want als ik naar de motor kijk zijn die beide gelijk en zou dus ook een evo 4 blok moeten passen

4Koen63

De 4G63T vanaf een EVO 4 past inderdaad in je 420A ;)
Er stond laatst nog een mooie op Marktplaats:

http://link.marktplaats.nl/m849250073

Ken je meteen beginnen en krijg je een super dikke Eclipse! :D
Als je wil, plaats eens wat foto's van je beauty ;)

rutger

Ja klopt maar ik ga voor de evo 8 wat is niet veel duurder als je alleen de motor koopt met toebehoren.

rutger

Ik kan geen foto's uploaden kost te veel geheugen ofzo

Entharion

Citim nga: rutger ne Tetor 01, 2014, 11:43:26 PD
Ik kan geen foto's uploaden kost te veel geheugen ofzo

Ja je moet ze even linken van een externe hosting ofzo, je kunt hier alleen miniscule afbeeldingen uploaden :P

rutger

Ik heb alleen verstand van auto's niet van computersxd

4Koen63

http://www.mitsubishi-owners-club.nl/forums/index.php/topic,5377.0.html

Help yourself :P

Ennuh, verstand van auto's? Denk dat je dan wel een Eclipse met 4G63 had gekocht :-[ :-X

rutger

Haha als ik dat wist was ik verder gaan zoeken idd maar wat ik nu wil maken is toch leuker en specialer