Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

stuurwielbediening colt cz3 2006

Filluar nga Cvmaster, Gusht 06, 2018, 09:06:29 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Cvmaster

Beste,Ik zou graag willen weten of ik een ander stuurwiel met bediening in mijn colt kan zetten.Ik ga een 2din radio inbouwen nl.Kan ik dan ook nog de board computer bedienen?

Greetzzz

Entharion

Citim nga: Cvmaster ne Gusht 06, 2018, 09:06:29 MD
Beste,Ik zou graag willen weten of ik een ander stuurwiel met bediening in mijn colt kan zetten.Ik ga een 2din radio inbouwen nl.Kan ik dan ook nog de board computer bedienen?

Greetzzz

Hoi Cvmaster,

Er is mogelijkheid voor stuurwielbediening, dit is een optie geweest voor dit model.

Als je een andere radio monteert verlies je wel wat functionaliteiten van de boordcomputer maar de weergave is nog wel aan te passen met de knoppen op de unit.
Als je dan ook stuurwielbediening met die radio wil dan kan dat, maar dan heb je een aparte kabel nodig om die met je radio te laten werken.

Leo

Stuurwielbediening behouden is zeker mogelijk.

Ik heb de benodigde onderdelen besteld bij navishop

http://www.navishop.nl/autospecifiek-mitsubishi-c-16_1020.html

Allereerst heb je een 2din inbouwframe set nodig incl. Het metalen frame.
De stuurwielbedienings module voor op de iso aansluiting.
En niet te vergeten de bijbehorende lead kabel van je model radio.

Cvmaster

Ik heb een alpine radio die eerst in een andere auto zat met bediening op het stuur.
De leed kabel heb ik ook nog.
In mijn bestaande stuur kan geen bediening ingebouwd worden, dus zal er een nieuw stuur in moeten van een nieuwe model colt.
De vraag is of dat past in de mijne

Entharion

Citim nga: Cvmaster ne Gusht 20, 2018, 08:29:20 MD
Ik heb een alpine radio die eerst in een andere auto zat met bediening op het stuur.
De leed kabel heb ik ook nog.
In mijn bestaande stuur kan geen bediening ingebouwd worden, dus zal er een nieuw stuur in moeten van een nieuwe model colt.
De vraag is of dat past in de mijne


Mijn colt van voor de facelift heeft ook stuurbediening, dan zitten de knoppen aan de achterkant. Ik heb alleen niet zo'n kabel waardoor ik het aan mijn radio kan aansluiten :)