Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Ben van plan een Lancer te kopen

Filluar nga RobertDV, Dhjetor 17, 2017, 06:56:32 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

RobertDV

Een goedenavond,


Ik ben op zoek naar een opvolger voor mijn huidige auto (een Mazda 323 uit 1995). Dit keer wil ik een wat luxere auto en mijn oog was gevallen op de Lancer. Ik wil graag bij een Japans merk blijven vanwege de degelijkheid. Ik vind de lancer qua uiterlijk ook erg mooi.


Mijn budget zit rond de 8000 euro en kan daarvoor al veel mooie modellen vinden op websites zoals marktplaats en speurders. (mijn voorkeur gaat uit naar de sportback, maar de sedan is ook niet verkeerd)


Nu is mijn vraag, hoe bevalt deze auto (wat zijn jullie ervaringen)? En als deze het kopen waard is, waar moet ik op letter tijdens de aanschaf/proefrit?


Alvast bedankt,
Robert


Chaoth

Rijdt fantastisch. Ik rijd zelf een rode SportSedan. Dit betreft een rode auto met de 143pk sterke motor en in de Intense uitvoering. Ik vind de sedan mooier dan de sportback, maar dat is smaak natuurlijk.

Zwak punt van de Lancer is de abs pomp. Voor aankoop is het verstandig om te vragen of deze gereviseerd is of problemen heeft gehad.

RobertDV

Kijk, daar kan ik wat mee! Ik zet het in m'n vragenlijstje. Alvast bedankt Chaoth!