Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Raam problemen

Filluar nga Bob1000, Gusht 24, 2015, 10:22:33 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Bob1000

Hoi allemaal,

Ik ben aardig op weg met het oplossen van de probleempjes van mij Space Star!
Wat overblijft zijn de problemen van beide voor deuren/ramen.

Bij de passagiersdeur gaat het raam niet open (elektrisch), je hoort niets als je de schakelaar indrukt.
Bij bestuurderskant werkt het raam wel, alleen moet je de schakelaar diep indrukken.

Omdat ik alleen een handsleutel heb moet ik de deur in het slot openmaken, dit gaat moeizaam, alleen de voorste deur gaat dan open, ook zakt het pinnetje snel vanzelf naar beneden!!
Sluiten doet de handsleutel in het slot wel makkelijk...en nu sluit ie wel alle deuren!!!!

Iemand een idee van er aan de hand kan zijn??

Alvast bedankt!

Groet,
Bob

Entharion

Hallo Bob,

Ik heb al eens zoiets gezien bij een Jetta, daarvan was het handvat mechanisme losgekomen en tussen de arm van het raammechanisme gevallen en kon het raam niet meer open. De enige manier om er echt achter te komen wat er aan de hand is om de deurpanelen eraf te halen.

Succes iig!

Bob1000

Bedankt voor je reactie.....

Vandaag de deurpanelen van beide deuren eraf gehaald.
Van passagierskant was het motortje kapot. Aan de bestuurderskant hing aardig wat los, dit beide opgelost!

Verder zijn alle 3 de schakelaars dusdanig slecht dat ze vervangen moeten worden. Helaas niet op de sloop te vinden.

Groet,

Bob

Entharion


Bob1000

Citim nga: Entharion ne Gusht 25, 2015, 09:25:23 MD
Hallo Bob,

Staat er hier misschien een tussen waar je iets aan hebt?
http://deijne.nl/damagedcars.php?merk=Mitsubishi&model=Space%20Star%2098-

Top ! Erg bedankt voor de tip!

Groet,
Bob

ikkebas

heb je er al eentje gevonden, ik heb een schakelaar van de rechter portier liggen.

geef maar een pb

Bob1000

Citim nga: ikkebas ne Tetor 06, 2015, 08:09:14 PD
heb je er al eentje gevonden, ik heb een schakelaar van de rechter portier liggen.

geef maar een pb

Ik heb er al één gevonden! Toch bedankt!

Groet,

Bob