Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

ron stelt zich voor foto`s toegevoegd

Filluar nga ronfto, Dhjetor 18, 2011, 06:33:26 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

Michellefto


_G_rome

Zo goed als nieuw! Ziet er héél strak uit Ron. Antraciet grijs past heel goed op een FTO.

Greetz

ronfto

Bedankt voor alle reactie`s.
Ben er zelf ook erg wijs mee.

Als het weer wat mooier wordt gaan we is wat mooie foto`s maken met de spiegelreflex

ronfto


Space Star 1.6

echt een hele mooie foto  :)

Eclipse2G

Netjes!
De impreza van je zoon stond op de automaxx facebook foto van vanmiddag bij de meern ;)

_G_rome

Zozo, een subaru op een Mitsubishi forum wordt nog net getollereerd, maar die reclame voor Toyota Racing Devlopements (TRD) is er wel over vind ik!!!  :P
Just kiddin'! Mooie pics! gaan jullie toevallig naar racewars in Zolder binnenkort?

Mvg
Citim nga: ronfto ne Shkurt 12, 2012, 06:21:43 MD




Groetjes Ron

Evo driver

2 hele mooie bolides bij elkaar !!!!

Bart


ronfto

dank jullie wel
ik weet niet of wij naar race wars gaan
:D :D

ronfto

'Maar waarschijnlijk wel. ;)
Had je plannen G Rome ?

_G_rome

Plannen...nog niet echt. Als het weer goed is, had ik graag 's morgens ergens afgesproken met een (klein) groepje Japanse sportwagens. Dus ik ben een beetje aan het polsen wie er eventueel interesse zou hebben  ;)  Ik ken wat volk met supra's, impreza's, RX-7's, skylines, e.d. dat ik nog moet aanspreken. Kortom, niet alledaagse sportwagens. En daar past je FTO (en de impreza van je zoon...*hint*) perfect bij in. Het is de bedoeling om met een niet te grote groep te gaan zodat het gemakkelijk blijft in het verkeer. Ik heb vorig jaar een trip gemaakt met enkele van die mannen, en het is voor ieder van ons voor herhaling vatbaar. Dus waarom niet eens naar Racewars??

Groetjes

Chaoth

Prachtauto's... Als had ik de impreza en fto op de laatste foto liever andersom gezien.. ;)

ronfto


_G_rome

Mooi zo! ik zal wat laten weten als ik enkele cars bijéén heb gerekruteert  ;)

By the way, nooit gedacht om je zoon zijn wielen in beslag te nemen? Ik denk dat ze heel mooi zouden staan onder je FTO.

Groetjes