Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Nicq (nu met foto's velgen update!)

Filluar nga Nicq, Tetor 26, 2012, 11:03:06 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Nicq

Ik ben Nick 30 jaar en woon in Andijk samen met mijnvrouw en 2 kinderen.
Sinds 2007 een groot mitsubishi fan, waarom hoef ik hier uiteraard niet uit te leggen.


Ik werk zelf bij Mitsubishi Peter Ursem in Zwaag. Www.mitsubishi-ursem.nl
Toen de kinderen kwamen kwam er eerst een space star en nu een space qagon, mijnvrouw rijdt normaal gesproken met de auto en met het oog op kinderwagen, fietsies etc. Is hij ideaal.


In het verleden deed ik veel met tuning, maar dat is hu wel over. Wel heb ik een ander grilletje in de space wagon gezet, chrome lijstjes, mistlampen en 17 velgen van een grandis. Heb nog wel wat plannen maar tot nu toe kwam dat er niet van.


Zelf ga ik af en toe nog vreemd met een mazda, voor de fun heb ik er mx-5 bij wat een super leuke speelauto is. Helaas had mitsubishi niet zoiets (ook qua betaalbaarheid!) want het moest perse een cabrio zijn.


Ik heb me al eens voorgesteld maar ben niet zo een actief forumlid.......zal binnenkort eens foto's plaatsen.


Groet nick

Space Star 1.6

Welkom:)

Je hebt ook colt 1.5 turbo cabrio he  :D

wik zijn benieuwd naar fotos van beide auto's  :D

veel plezier in space wagon en mx-5 :)

Eagle1982

Welkom hier Nicq  :P


Veel plezier hier op dit forum.
En als altijd benieuwd naar de foto's 8)

Chaoth

Welkom hier. Ben benieuwd naar de foto's.

En Eclipse Spyder komt wel in de buurt, toch? ;)

Nicq

Klopt ja, fijne auto's allebei. Vorig jaar reedt ik met een colt czt cabrio en eclipsenspyder was me trouwauto.


Maar helaas die vallen buiten het budget dat ik in gedachte had ;-) en wegen een stuk zwaarder. Ook kan die niet als youngtimer verzekeren en zijn schorsingskosten hoger.


Had daarvoor een golf 1 cabrio uit 1982. Dat is helemaal perfect, rijdt je niet kost het ook niets, alleen wil je een keer rijden, doet hij het niet  :P 


Maar over een aantal jaren zijn die zeker een overweging waard.

Nicq

Hierbij de foto's van mijn Space Wagon, heb ze even vlug geschoten met me telefoon.
wel zonder de 17" Grandis wielen.
Heb namelijk sinds het weekend andere wielen gekocht voor me Space Wagon, 19" Outlander velgen :P






Space Star 1.6


Evo driver

Welkom hier mede collega ziet er dik uit die velgen onder de space !

Nicq


Ben er ook wel erg blij mee, hij staat ook gelijk 5 cm hoger :) Moet van t weekend wel de wielkuipen iets aanpassen, me vrouw begon te zeuren dat ze onder vandaan moeten, bij achteruitrijden en maximaal uitsturen pakt hij een stukje binnenscherm mee dat onderaan zit en uitsteekt.


De oplossing niet meer volledig uitsuren, werd niet geaccepteerd ;)


@ evo driver, doe maar ff de groeten aan Ronald en Leon (was met leon naar ibiza)