Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

voorstellen

Filluar nga mboelis, Korrik 22, 2018, 11:25:29 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

mboelis

Hoi forumleden, Ik ben Marco, 50 jaar, en al 18 jaren tevreden Mitsubishi rijder. Vorig jaar is mijn oude Lancer station uit 1993 ingeruild op een Colt X uit 2011. Met pijn in het hart nam ik afscheid van de bejaarde Lancer maar mijn vrouw klaagde over de te lage zit en de reparatie stroken van polyester over het dak bij alle dakbalken begonnen ook langzaam weer los te komen. De Lancer rijdt nog steeds rond. Wat een goede auto was dat! Ik heb alleen akku's en uitlaten vervangen, verder nooit iets kapot gehad. De Colt X uit 2011 is een Cleartec versie en bevalt zo goed dat ik voor mijn dochter een mineral blue metallic Colt X Cleartec uit 2010 erbij heb gekocht. Deze laatste heeft 188k gereden en het onderhoudsboekje stopte na 15000 km. Veel onzekerheid dus over de staat van onderhoud. De remmen rondom zijn gecontroleerd en goed. Alle vloeistoffen, filters en bougies zijn ook vervangen. Alles is gangbaar en werkt en de auto rijdt prima. Ik ben lid dit forum geworden om kennis te halen en indien van toepassing ook kennis te delen. Ik ben ook actief op het BMWK forum en ga een flinke sleutelklus aan BMW's niet uit de weg. Ik ben meer een motormens dan een automens maar vroeg of laat heeft een auto onderhoud nodig en dat doe ik mijn leven lang al zelf. Grt. Marco