Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Wat vragen over de Colt CZT

Filluar nga IvarCZT, Tetor 16, 2017, 10:40:15 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

IvarCZT

Goedemorgen,

Ik heb op het forum al gezocht maar kan eigenlijk nergens vinden waar ik een automatten set kan krijgen met Colt CZT logo.
Heeft iemand die informatie?

Puntje 2, ik wil de Colt laten chippen. Met welke tuner hebben jullie goede ervaringen?

K&N 57i kit haal ik er binnenkort af (1500 km oud) Mocht er nog iemand interesse hebben, pm mij even.

Bedankt alvast.

Groet,
Ivar

Entharion

Citim nga: IvarCZT ne Tetor 16, 2017, 10:40:15 PD
Ik heb op het forum al gezocht maar kan eigenlijk nergens vinden waar ik een automatten set kan krijgen met Colt CZT logo.
Heeft iemand die informatie?

Hier heb ik ook interesse in, mocht iemand het weten ;)

Citim nga: IvarCZT ne Tetor 16, 2017, 10:40:15 PD
Puntje 2, ik wil de Colt laten chippen. Met welke tuner hebben jullie goede ervaringen?

EMS tuning, is wel prijzig (€699) maar dan is het wel gedaan door iemand die veel ervaring heeft met de 4G15T.

Leo

ik denk dat je een setje matten zelf moet laten bedrukken

IvarCZT

Bedankt voor de reacties!
Tunen zal ik eens gaan navragen en de matten....tsja...dat zal nog niet zo makkelijk worden :)

Misty2008

Citim nga: IvarCZT ne Tetor 18, 2017, 11:48:09 PD
Bedankt voor de reacties!
Tunen zal ik eens gaan navragen en de matten....tsja...dat zal nog niet zo makkelijk worden :)


ik heb ook nieuwe matten gekocht , wilde ook het loge er op maar dat kon niet van MB heeft daar het alleen recht op.
Dus heb ik er Enjoy  :D [size=78%]Life op laten zetten [/size]

Torque

Automatten met CZT logo zijn gewoon bij de dealer te bestellen!