Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Voorstellen: Jeroen.k

Filluar nga jeroen.k, Dhjetor 18, 2014, 11:15:33 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

jeroen.k

Hallo Mitsubishi eigenaren!


Ik ben Jeroen, woonachtig in Twente en sinds een week eigenaar van een Space Star 1.9 Di-D Gekocht als uitvoering 'Family' maar op één deur staat 'Shogun'...op zich weinig interessant. Ze heeft net 2 ton gelopen en zal bij mij, als er geen gekke dingen gebeuren, naar de 350 of hoger gaan.


Ik ben geen Mitsubishi rijder pur-sang. De auto is een 'moetje'. Na een scheiding gaat het financieel minder voor de wind, maar heb de ruimte wel nodig. Reed tot vorige week een Renault Megane die na 375.000 km toch echt wel op was. Niet zozeer het blokje, maar alles er omheen.


Ik ben ook een Renault rijder pur-sang geweest altijd, R5 Gt-Turbo's, R19 16v's, huis-tuin en keuken, renaults...en nu dus iets 'Japans'...Nou ja...met een 'vertrouwde' F9Q motor van Renault, gefabriceerd in Nederland...eigenlijk is het, achteraf gezien, voor mij the best of both worlds. Renault motor in een degelijker jasje (al ben ik qua wegligging niet echt overtuigt. De Space Star is duidelijk meer afgesteld op comfort dan op bochtenwerk).




Goed, lang voorsteltopic...zal hier niet superactief zijn, want heb geen bijzondere voorkeur voor Mitsubishi, maar heb wel wat vragen over uitvoeringen en uitrustingsniveau's. Dan is voorstellen wel zo netjes :)