Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

coltje 91 beetje minder oud bollig gemaakt

Filluar nga Anonymous, Shtator 25, 2007, 11:41:18 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Anonymous

nou somigen zullen wel weten dat ik een coltje '91 heb en dat ik daat wat leuke dingetjes voor gehaald heb

dus nu bijna alles er eindelijk op zit wou ik hem toch nog showen
ik hou niet van het extreem overdreven geburen dus pak ik het allemaal subtiel aan  ;)

dus voor





en tot nu toe na







nu moet ik de spiegeltjes, het antenne stukje, hand grepen en het dak raampje nog doen (spuiten dan)
dan de rem klauwen en er andere wielen onder (zwart mat chrome)
race gaas in de voor bumper
achter raampjes worden wat verduisterd
en dan ga ik er nog bestikkering op doen waar ik nog niet helemaal zeker van ben wat er op zou moetten dus ideetjes zijn welkom
er komt zeker een grijs revlecterende streep door de stoot strips en mischien ook nog net onder de deur

nou ben benieuwd wat jullie ervan vinden  :D

sp1046mhs1

#1
Je zou evt. de portieren en zijschermen onder de stootlijsten kunnen spuiten tot één geheel. Dan maak je er een soort van TwinCam van!  :mrgreen:

Anonymous

#2
zat ik ook aan te denken
maar ik zou daar ook een race vlag op laten zetten (bestikkeren) voor zwart achter grijs
dus ik zit een beetje in twee strijd :D

2 tone bedoel je ;)

KunfuMunky

#3
Ja dat ziet er in iedergeval een stuk beter uit dan je eerste bumper leuke bak.

Greetz Munky  :D  :D  :D

Anonymous

#4
voorbumper is nog orgineel ;)
zit alleen een onderlip op :D en is zwart gespoten

thanx

KunfuMunky

#5
Ja dat heeft mijn broer ook bij zijn auto gedaan. Zo'n lipje maakt nog een heel verschil. :D  :D  :D

OxygeneFRL

#6
heb nog wel een GTi voorbumper voor je ;)

MarkSanne

#7
beter zo!! idd misschien die onderste deel van de portieren meespuiten in de bumperkleur, wat al 'twincam' genoemd werd, maar ik denk gewoon aan Galant-duo kleur! zoals deze:


sp1046mhs1

#8
Citim nga: "coltje 91"2 tone bedoel je ;)
Yep!  8-)

Anonymous

#9
@ KunfuMunky idd vind het wel leuk zo niet overdreven maar toch mooi :D

@ OxygeneFRL  weet ik maar ben voorzien :D
heb hier teveel werk aan gehad om er nu een andere bumper op te gaan schroeven :D

@ MarkSanne heeft een tijdje geleden een witte colt 2 tone op mp gestaan zag er wel leuk uit :D en mischien ga ik het ook nog wel doen
maar ben nog niet zeker  :oops:
het ziet er wel een beetje veel gedaan uit he  :oops:

@ sp1046mhs1 ;)

thanx voor de leuke berichtjes :D

KunfuMunky

#10
@ coltje 91

ja ik hou daar ook erg van gewoon mooi netjes dat te extreem is vaak alleen mooi als je het van een goed merk koopt, zoals bijvoorblees veilside.

@ MarkSanne

Komt daar ook zo'n mooi cameratje in je achterbumper als je toch bezig bent  ;)

MarkSanne

#11
CitimKomt daar ook zo'n mooi cameratje in je achterbumper als je toch bezig bent  ;)

Nou eh... dat moet je aan Hans vragen, want dat is zijn GTI ! Maar in mijn GTi's ben ik het niet van plan eerlijk gezegd. Die camera die in de V6 zit vind ik eigenlijk tegenvallen, hij is niet erg scherp en het lensje is snel vies.

Anonymous

#12
Citim nga: "MarkSanne"
CitimKomt daar ook zo'n mooi cameratje in je achterbumper als je toch bezig bent  ;)

Nou eh... dat moet je aan Hans vragen, want dat is zijn GTI ! Maar in mijn GTi's ben ik het niet van plan eerlijk gezegd. Die camera die in de V6 zit vind ik eigenlijk tegenvallen, hij is niet erg scherp en het lensje is snel vies.

Nee, in mijn Galant GTI komt geen camera, ik vind hem al luxe en mooi genoeg zo, vinden jullie niet?

Anonymous

#13


Hoi Coltje 91,

Wij hebben onze Galant GTI ook wat aangepast, de auto was normaal zilvergrijs. De vóór en achterbumpers zijn vervangen door luxere exemplaren, en vervolgens samen met de deurpanelen op de juiste wijze gespoten. De donkergrijze kleurlak is van de Outlander, de velgen komen van het nieuwe type Colt. De witte achterlicht unit voor 50 euries gekocht op Marktplaats, en de witte knipperlichten vóór heb ik van mijn goede Mitsubishi-vriend Mark Sanne gekregen Verder is de originele uitlaat vervangen door een DTM uilaat. Je ziet met wat kleine aanpassingen, toont de auto al veel anders. Ik wens je verder veel succes met je Colt project, zal best lukken. Van de 4 raamsteilen zijn er 3 inmiddels weer netjes opgehaald met speciale zwarte lak, zoals je kunt zien moet de laatste nog worden gespoten. mijn zoon Steven (ook forumlid), heeft er inmiddels al héél wat vrije uurtjes ingestoken, maar ja het is tenslotte z,n vak!

Hans (GTI-tje)

Yakumo

#14
Hoi Hans,
wat is het merk van die lak voor je raam lijsten want mines zijn ook al aardig wit aan het worden  :(

Grtz