Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

6G Galant black beauty (opnieuw)

Filluar nga MarkSanne, Shtator 06, 2007, 11:47:33 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

MarkSanne

Doordat het oorspronkelijke topic verloren is gegaan door de servercrash van het MOC forum, opnieuw een nieuwe poging!

Het eerste deel is feitelijk hier te zien en lezen http://www.markspages.nl/galant4.htm. Eergisteren heeft 'ie een professionele poetsbeurt gekregen en ik kan alleen maar zeggen... WAUW!!!











































Voor uitvergrotingen boven het bed heb ik hi-res versies beschikbaar! ;)

Ouder nieuws ook nog in dit topic: viewtopic.php?f=5&t=3439

KunfuMunky

#1
Haha heel erg mooi das nou perfectie. Voor boven je bed.  :D  :D  :D

Blue Eclipse

#2
Je Galant staat er zeer mooi bij. Hij is zeker mooi gepoetst net of hij nieuw uit de showroom komt. Veel succes met je Black beauty

GHINO

#3
Pfffffffff nu moet ik zelf weer gana peotsen......
Ziet er gaaf uit Mark
Kleine vraag...waar heb je die heldere zij knipperdingen vandaan?

Anonymous

#4
Hoi Mark, ik ben echt sprakeloos!!!!! Wat een supergave fotosessie. Wat moet je hier verder nog van zeggen? De auto ziet er echt als nieuw uit. Ik denk dat er geen tweede Galant is in Nederland die er zo mooi bij staat, ook die van mij niet. ik ben benieuwd naar de reactie van Steven. Hier mag je met recht trots op zijn!!!

MarkSanne

#5
Citim nga: "GHINO"Pfffffffff nu moet ik zelf weer gana peotsen......
Ziet er gaaf uit Mark
Kleine vraag...waar heb je die heldere zij knipperdingen vandaan?


Ik kan ze niet meer verdragen die oranje dingen, dus toen ik de nummerplaat van de plaatjes leegmaakte heb ik de oranje knippers even snel wit gemaakt, maar ik ga ze wel bestellen, ik heb van honda heldere zijkant-knippers gezien die qua maat en vorm goed moeten passen (alleen even creatief iets verzinnen om ook netjes te bevestigen).

Pjotrik

#6
Ja daar sta je met je Turtle wax, dit ziet er stukken beter uit!

GHINO

#7
Citim nga: "Pjotrik"Ja daar sta je met je Turtle wax, dit ziet er stukken beter uit!
Turtle wax? was dat? :P

sp1046mhs1

#8
Citim nga: "GHINO"
Citim nga: "Pjotrik"Ja daar sta je met je Turtle wax, dit ziet er stukken beter uit!
Turtle wax? was dat? :P
VW-mopje...  :mrgreen: