Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen

Filluar nga Sanne215, Dhjetor 05, 2010, 12:41:09 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Sanne215

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Sanne, ben 21 jaar en sinds maart 2010 in het bezit van een mitsubishi colt cleartec 1.1. Ik ben altijd al een groot fan geweest van mitsubishi. Na een paar miskopen (ford en suzuki) heb ik nu eindelijk een topauto.
Ik zal nog een keer foto's maken, maar hij ziet er nu niet echt schoon uit na al die sneeuw.

Het lijkt me leuk om meer mitsubishi fans te ontmoeten via dit forum. Ik vroeg me ook af of er veel mensen naar de meetings komen. Dat lijkt me namelijk ook heel leuk om een keer heen te gaan.

Groetjes Sanne

MiTsU

#1
Welkom op het forum! Enne foto's van Mitsubishi's vinden wij hier altijd leuk natuurlijk  :D

Evo driver

#2
Welkom hier ennehh zeker even een paar fototjes posten :D

En meetings zijn er wel maar in deze tijd van het jaar is alleen nog maar van de moc de einde jaars meeting op nog een onbekende datum en locatie maar waarschijnlijk zal het wel weer in nijverdaal zijn wat tevens een top locatie is.

gr. remco

Chaoth

#3
Citim nga: "Evo driver"Welkom hier ennehh zeker even een paar fototjes posten :D

En meetings zijn er wel maar in deze tijd van het jaar is alleen nog maar van de moc de einde jaars meeting op nog een onbekende datum en locatie maar waarschijnlijk zal het wel weer in nijverdaal zijn wat tevens een top locatie is.

gr. remco


Is inderdaad een leuke locatie. Hebben we ons prima vermaakt de vorige keer :)

Jelle

#4
welkom welkom welkom, en oh ja, welkom.

Sanne215

#5
Bedankt voor jullie berichtjes!

Zijn er volgend jaar wel weer nieuwe meetings? Moet ik me daarvoor dan aanmelden of mag ik ook gewoon een keer komen kijken. Lijkt me echt te gek!!

Groetjes Sanne

Wim

#6
Hoi Sanne,

Welkom hier

Citim nga: "Sanne215"Zijn er volgend jaar wel weer nieuwe meetings? Moet ik me daarvoor dan aanmelden of mag ik ook gewoon een keer komen kijken. Lijkt me echt te gek!!

De Mitsubishi Owners Club heeft voor haar betalende leden een aantal meetings per jaar. De eerste komende is eind januari 2011 de nieuwjaarsmeeting. Hiervan krijgen de leden binnenkort de uitnodiging. Voor meer informatie over de MOC zie http://www.mitsubishi-owners-club.nl/in ... &Itemid=64
Wil je keer een meeting meemaken, kan dat altijd. Hou hiervoor de agenda in te gaten.

Daarnaast wordt er via dit forum ook af en toe een meeting georganiseerd.

Veel plezier hier.

Groeten Wim
lid van het bestuur van de Mitsubishi Owners Club


Mitsubishi ASX 1.6 Intense 2011
Mitsubishi Lancer 2.0 Intense Wagon G3 2007     
Mitsubishi Space Star 1.6 Comfort 2002
Mitsubishi Colt 1.6 GLXi 1997
Mitsubishi Colt 1.6 GLXi 1993
Mitsubishi Colt 1.5 GLi 1991

Coltje-Corine

#7
Citim nga: "Chaoth"
Citim nga: "Evo driver"Welkom hier ennehh zeker even een paar fototjes posten :D

En meetings zijn er wel maar in deze tijd van het jaar is alleen nog maar van de moc de einde jaars meeting op nog een onbekende datum en locatie maar waarschijnlijk zal het wel weer in nijverdaal zijn wat tevens een top locatie is.

gr. remco


Is inderdaad een leuke locatie. Hebben we ons prima vermaakt de vorige keer :)

was erg leuk ja  :twisted: heb er weer zin an!