Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Even voorstellen dan maar

Filluar nga Colt.15, Shtator 21, 2007, 10:54:38 PD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

sp1046mhs1

#15
Citim nga: "Super Top"...hopelijk tot in de Meent...
Het is De Meern!  8-)

Colt.15

#16
@ supertop
ik heb helaas geen open dak in de auto, ik heb gewoon de basis GLXi, met eigenlijk alleen een toerenteller en elektrische spiegels.
wel heb ik gisteren op de sloop 2 hoofdsteuntjes voor op de achterbank en een hoedenplankje gehaald en kostte 5 hele euro's.

Super Top

#17
Citim nga: "sp1046mhs1"
Citim nga: "Super Top"...hopelijk tot in de Meent...
Het is De Meern!  8-)
Haha sorry, mijn fout het is inderdaad de Meern. Bedankt voor de correctie.

Ik heb op mijn GLXi ook electrische ramen zitten. Ik dacht dat dat standaard was op deze uitvoering. verder nog wat vakjes en bakjes onder de bijrijders stoel. En een bakje in het dashbord kastje wat je naar beneden kan klappen. Mijn Colt heeft er nu zo'n 172.000 km op de klok staan dus die kan nog wel even mee. Ben best een poos opzoek geweest om precies deze uitvoering te pakken te krijgen. Ik begrijp uit je reactie dat je de foto's van mijn auto gezien heb in mijn voorstel topic. In het donker blauw vind ik de C50 Colt er erg mooi uitzien. Heb je al foto's online staan?
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

sp1046mhs1

#18
Citim nga: "Super Top"Ik heb op mijn GLXi ook electrische ramen zitten. Ik dacht dat dat standaard was op deze uitvoering.

Nou, ik had dat toen met de '90-er 1.5GLXi dus niet, hoor!  :|

GHINO

#19
Citim nga: "sp1046mhs1"
Citim nga: "Super Top"Ik heb op mijn GLXi ook electrische ramen zitten. Ik dacht dat dat standaard was op deze uitvoering.

Nou, ik had dat toen met de '90-er 1.5GLXi dus niet, hoor!  :|
Had je toen maar een galant moeten nemen... die hebbe dat wel bij de glsi :mrgreen:

Super Top

#20
Citim nga: "GHINO"
Citim nga: "sp1046mhs1"
Citim nga: "Super Top"Ik heb op mijn GLXi ook electrische ramen zitten. Ik dacht dat dat standaard was op deze uitvoering.

Nou, ik had dat toen met de '90-er 1.5GLXi dus niet, hoor!  :|
Had je toen maar een galant moeten nemen... die hebbe dat wel bij de glsi :mrgreen:

Die komt er hopelijk nog wel een keer maar dan wel als 6G VR-4 of AMG.  ;)
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

GHINO

#21
Citim nga: "Super Top"Die komt er hopelijk nog wel een keer maar dan wel als 6G VR-4 of AMG.  ;)
Kijk... eindelijk een verstandig persoon :mrgreen:

sp1046mhs1

#22
Citim nga: "GHINO"
Citim nga: "sp1046mhs1"
Citim nga: "Super Top"Ik heb op mijn GLXi ook electrische ramen zitten. Ik dacht dat dat standaard was op deze uitvoering.
Nou, ik had dat toen met de '90-er 1.5GLXi dus niet, hoor!  :|
Had je toen maar een galant moeten nemen... die hebbe dat wel bij de glsi :mrgreen:
Nee, Jac, je krijgt me niet!  :lol:

Colt.15

#23
weet trouwens iemand wat de topsnelheid is van mijn colt, volgens carbase 167km/h maar daar klopt niets van.
heb vandaag de 180 aangetikt in duitsland.
zowel op de tomtom als op de snelheids meter gaf hij deze snelheid aan.

sp1046mhs1

#24
Citim nga: "Colt.15"als iemand mij even vertelt hoe ik foto's erbij kan zetten dan kunnen jullie ook meteen zien hoe de auto er uitziet.
Nick, heb je al foto's geplaatst? Niet in dit topic, althans...  :mrgreen:

Colt.15

#25
http://www.colt-15.mijnalbum.nl

hier zijn dan eindelijk de foto''s

MarkSanne

#26
zoooo je hebt er ook echt airco in?!!!!

Anonymous

#27
Hallo Nick, welkom op het forum. Ik zelf ben al 30 jaar fan van Mitsubishi. Je BMW verhaal bevestigd dat die z.g. Duitse degelijkheid ook maar betrekkelijk is.  Goede kennissen bij ons in de buurt rijden 2 auto's, een BMW en een Toyota. De BMW ziet er goed uit. De Toyota is een oude Starlet van 18 jaar oud. De BMW staat met de regelmaat van de klok bij de garage, en dat ouwe Japannertje loopt onder alle omstandigheden. Natuurlijk is het appels met peren vergelijken, maar toch. Onlangs heeft hij besloten zijn BMW weg te doen en in te ruilen voor een tweede Toyota, waar deze mensen uiterst tevreden over zijn. De oude Starlet gaat richting de 300.000 km, en doet nog steeds zonder enige tegenstribbeling zijn werk, recent zonder enig probleem door de APK gekomen. Wat betreft dit forum, ik wens je nog veel genoegelijke uurtjes hierop en veel rijplezier met je Colt.

Gr. Hans (GTI-tje)

Colt.15

#28
@ marksanne

je er zit inderdaad airco in en hij doet het nog ook, nu is ie vooral handig om de ruiten te ontwasemen.
alles wat er op zat toen hij uit de fabriek kwam doet het volgens mij nog, alleen het klepje van de armsteun is afgebroken, maar daar komt binnenkort gewoon een stalen scharniertje op.


@ GTI-tje
BMW's zijn vanaf 1994 erg goede auto's alleen de elektronica is erg storingsgevoelig.
ik weet toevallig dat er in een E34 BMW 3,5 km aan kabel zit in in een 7 serie E39 zelfs 5,5 km, dan is het ook niet verwonderlijk dat er wel eens wat kapot gaat.

maar het is toch geen verkeerd autotje voor 50 eurotjes he.. :lol:

sp1046mhs1

#29
Citim nga: "Colt.15"maar het is toch geen verkeerd autotje voor 50 eurotjes he.. :lol:
Wàt zeg je me daar?  :shock: