Lajme:

Welkom op het forum!
Zijn er problemen met het forum? Maak dan een topic aan in "Club en forum vragen"

Main Menu

Lancer Remko "Evo Look"

Filluar nga Remko_S, Shkurt 23, 2015, 05:28:42 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Marcuz77


Bosmai

Alles zeer netjes gedaan tot zoverre!  :D  Die gasveren zal ik ook t.z.t. bestellen. Handig!

Remko_S

Ja die zijn zeker handig

Heeft iemand een idee waar ze in nederland work velgen verkopen ben op zoek naar een set work cr ultimate 18x8,5 et38

Marcuz77

JapPower in alphen a/d rijn volgens mij

trancedrift

Remco,  doe ze maar in de Metal Buff uitvoering :) of andere velgen in Hyper Silver. Als je de chroom wil behouden, moet het compleet met de velgen kleur zijn.

Remko_S

Citim nga: trancedrift ne Qershor 06, 2015, 10:38:29 MD
Remco,  doe ze maar in de Metal Buff uitvoering :) of andere velgen in Hyper Silver. Als je de chroom wil behouden, moet het compleet met de velgen kleur zijn.

Ja eigenlijk wel he dacht eerst rota torque drift in gunmetal, maar die spaken zijn niet concaved bij 8,5j en Ik wil wel beetje gebogen spaken maar hyper silver is wel een goede combinatie met chroom inderdaad

Remko_S

#51
Weer een stap voltooid chromen lijst onderste grille chromen mistlampringen


Remko_S

#52
Weer een nieuwe stap gezet vanavond.
kwam er via projectlancer en russische lancerforums achter dat het mogelijk was om het zonnebril opbergvak van een outlander in de hemelbekleding van de lancer te plaatsen.


dus wat is er toen gebeurd:



Vandaag het opberg vak geplaatst



als anderen het interessant vinden kan ik een how to maken heb overal foto's van. het spreekt in principe voor zich.

Remko_S

#53
De flipkey binnen binnenwerk omzetten met chip
En voila

trancedrift

Wel handige voor in de broekzak :) Lijkt hetzelfde qua vorm van de knoppen, origineel Mitsubishi?

Remko_S

Citim nga: trancedrift ne Qershor 13, 2015, 06:33:53 MD
Wel handige voor in de broekzak :) Lijkt hetzelfde qua vorm van de knoppen, origineel Mitsubishi?




nee niet origineel is gewoon een leeg omhulsel als je hem koopt en je zet het volledige binnenwerk met knoppen en chip uit je eigen originele sleutel in het omhulsel (de onderste orginele sleutel heeft geen binnenwerk meer nu)

trancedrift

Nee, ik bedoel dat het gat in het omhulsel lijkt met de juiste vorm voor de Lancer knopjes, is dat toevallig of speciaal voor gekocht?

Remko_S

Citim nga: trancedrift ne Qershor 14, 2015, 11:21:41 MD
Nee, ik bedoel dat het gat in het omhulsel lijkt met de juiste vorm voor de Lancer knopjes, is dat toevallig of speciaal voor gekocht?


Speciaal voor gekocht  ;D

Remko_S

Vandaag de spulletjes voor mijn nieuwe projectje binnen gehad. Achteruitrijcamera op de MMCS van de lancer.
Als het goed is plug en play, maar nog wel een mooie plek vinden voor de montage. Orginele plek is niet zon succes.


Remko_S

achteruitrij camera gemonteerd met paar steuntjes boven de kentekenplaat. valt niet op maar wil hem toch nog een keer rood spuiten. aangesloten op de MMCS en alles werkt naar behoren.











Nu wachten op het volgende pakketje