Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

even niet opgelet shit

Filluar nga Misty2008, Mars 21, 2018, 08:36:15 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 2 Vizitore po shikojne kete teme.

Misty2008

bij het achteruit rijden naar de garage gebeurde dit, maar volgens mij kun je dit zelf fixen iemand een idee

[verwijderd door de beheerder]

wesleytje1

Dat is balen,,. 


Je kan het zelf maken, om de bumper er weer netjes tegen aan te maken zou ik een nieuwe.  (Glijsteun) bestellen kost niet zoveel en is beter dan prutsen.   De krassen zijn te diep zotezien dus moet je laten repareren.  Of aantippen als is dat niet het beste.     Achterbumper spuiten kost al gouw tussen de 175/250 euro. Hoe diep zitten de krassen? 

Misty2008

Citim nga: wesleytje1 ne Prill 01, 2018, 03:49:40 PD
Dat is balen,,. 


Je kan het zelf maken, om de bumper er weer netjes tegen aan te maken zou ik een nieuwe.  (Glijsteun) bestellen kost niet zoveel en is beter dan prutsen.   De krassen zijn te diep zotezien dus moet je laten repareren.  Of aantippen als is dat niet het beste.     Achterbumper spuiten kost al gouw tussen de 175/250 euro. Hoe diep zitten de krassen?


Wat is een glijsteun ( maybe domme vraag) krassen zitten redelijk diep.

wesleytje1

Citim nga: Misty2006 ne Prill 03, 2018, 03:23:28 MD

Wat is een glijsteun ( maybe domme vraag) krassen zitten redelijk diep.


De glijsteun, is een kunstof bevestigings beugel die aan je auto zit, en daar klik je de bumper in.    Je kan de krassen aantippen, is niet het mooiste, maar wel het goedkoopste.  Bumper spuiten kost +/- 175/250 euro 

Misty2008

Citim nga: wesleytje1 ne Prill 07, 2018, 02:17:04 PD

De glijsteun, is een kunstof bevestigings beugel die aan je auto zit, en daar klik je de bumper in.    Je kan de krassen aantippen, is niet het mooiste, maar wel het goedkoopste.  Bumper spuiten kost +/- 175/250 euro


Dank , ja het spuiten kost knaken

Misty2008

Citim nga: Misty2006 ne Prill 09, 2018, 04:01:48 MD

Dank , ja het spuiten kost knaken


vraagje hoe ziet zo glijsteun er uit ?