Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Problemen met het dak Mitsubishi Colt Cabrio

Filluar nga Eric1403, Korrik 17, 2018, 09:53:51 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Eric1403

Hallo,


Ik stel me even voor, ik ben Eric, 52 jaar, woonachting in Rotterdam en de trotse bezitter van een Colt CZC Turbo Cabrio.


Vandaag bleef mijn dak hangen bij het automatisch openen. De kofferklep ging half omhoog en bleef ietwat staan. Ik heb het contact uitgezet en weer aangezet en de kofferklep kon weer naar beneden. Daarna heb ik het dak gewoon kunnen openen.
Na een prettig ritje ging het dak niet meer dicht. De kofferklep ging half open en bleef zo staan, het dakalarm piepte constant (en dat is geen subtiel signaal). Na een half uur pielen heb ik mijn dak weer dicht gekregen.
Heeft iemand enig idee hoe dit ineens ontstaat? Is het mogelijk een probleem van de accu? Of is het mechaniek defect, danwel ontregeld?


Alle informatie is welkom!


Hartelijke groet van Eric

Brink

Beste Erik,


Na het lezen van je probleem dat het dak blijft steken, herken ik mijn frustratie met mijn auto.
Sinds deze zomer zijn er meerdere onderdelen vervangen, echter dak blijft haperen.
Mijn garage is nog fanatiek op zoek naar de oorzaak.
Best jammer omdat het een perfecte zomer was om met open dakje te rijden.
Verder ben ik nog zeer blij met de auto zelf.
Je begrijpt dat ik heel nieuwsgierig ben of en hoe het probleem met jouw auto is opgelost.
In ieder geval sterkte .


gr.Brink


Calypso

Goedendag,


Wij ondervinden precies het zelfde probleem als hierboven omschreven, maar is het bij jullie opgelost en hoe?