Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

even voorstellen Dennis czt

Filluar nga dennis czt, Shkurt 07, 2018, 04:48:50 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Entharion

Citim nga: dennis czt ne Shkurt 19, 2018, 10:37:57 PD
een hele grote tegenval gehad met de colt. ik wist dat ie wat olie verbruikte en is  door de  oude eigenaar vertelt dat het aan de  turbo lag.
eenmaal vrijdag avond alles na gekeken en blijkt dat de klepseals en de zuigerveren niet mee goed zijn en daardoor oorzaak is dat de auto olie verbruikt. beetje opgelicht dus door de vorige eigenaar >:(

na alles uitdelen wat het dan zou gaan kosten . hebben we gekeken naar een andere compleet motorblok. en deze hebben we gevonden met maar 32k op de teller dus dat is bijna nieuw ook zit er de turbo die ook maar 32k heeft gedraaid
ook zit er 3maanden garantie op.

deze gaan we deze week inbouwen hopen dat we dan van heel de foutcode en olie verbruik af zijn.


Dat is wel naar, gelukkig zijn de blokjes niet zo heel duur... Ga je de klepseals niet laten vervangen of is dat duurder?

dennis czt

neej ik heb een complete nieuwe moter derin gelegd met 32k op de teller. en hij zit er  nu in en de  merkt echt duidelijk verschil met de auto motor. is  stiller en trekt veel beter door aan 1  stuk.
nu binnenkort nog even de temperatuur meter en olie meter inbouwen .

Entharion

Citim nga: dennis czt ne Shkurt 24, 2018, 07:48:23 MD
neej ik heb een complete nieuwe moter derin gelegd met 32k op de teller. en hij zit er  nu in en de  merkt echt duidelijk verschil met de auto motor. is  stiller en trekt veel beter door aan 1  stuk.
nu binnenkort nog even de temperatuur meter en olie meter inbouwen.


Nice, dat is wel een lage km stand. Was het veel werk? En wat doe je met de oude motor?

dennis czt

ik heb mee geholpen om hem in te  bouwen. maar wel met 2 vrienden die auto monteur zijn. dus was 3 avonden werk. 1 avond uitbouwen. 2e avond de  dingen die niet op de nieuwe motor zaten over gezet en ingebouwd. 3e dag alles nagekeken. en de vloeistoffen erin gedaan en gestart.


de oude motor mag voor een leuke prijs weg . met of zonder turbo.


Entharion

Citim nga: dennis czt ne Shkurt 25, 2018, 06:01:36 MD
ik heb mee geholpen om hem in te  bouwen. maar wel met 2 vrienden die auto monteur zijn. dus was 3 avonden werk. 1 avond uitbouwen. 2e avond de  dingen die niet op de nieuwe motor zaten over gezet en ingebouwd. 3e dag alles nagekeken. en de vloeistoffen erin gedaan en gestart.

de oude motor mag voor een leuke prijs weg . met of zonder turbo.

Het zijn wel fantastische motortjes moet ik zeggen, mooi dat het weer helemaal goed werkt.

Weet niet waar je woont, maar zou eventueel de oude motor willen proberen opknappen. Eventueel alleen de kop als je op die facebook ad in wil gaan :) Laat maar weten.

dennis czt

als de jongen hem niet wil hebben van fb. dan laat ik via een pb  het weten aan je entharion 8) .