Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

probleem ASX 2014

Filluar nga Roel, Maj 02, 2021, 03:19:16 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Roel

het lukt maar niet om de auto te maken....  mijn oude bericht:


Hallo,[/size]Ik heb in augustus een ASX 2.2 DI-D 4wd, 2014, 35000km uit Duitsland gehaald en heb de auto 2800km naar Spanje gereden waar ik woon. Ik was zeer tevreden over de auto en hij reed geweldig.In Spanje zijn de problemen begonnen, berg af is geen probleem maar iedere keer berg op wel. Het begint met een vreemd rammelend geluid aan de onderzijde. Als ik stop en vol gas geef dan begint de auto vreemd te doen bij 3000 toeren en gaat ook niet hoger dan 3000. Zet ik de motor uit en start weer dan is alles tijdelijk weer goed.De auto start altijd prima en is nog nooit zomaar gestopt. Bij het uitlezen zijn er geen foutmeldingen.Dieselfilter vervangen, pomp uit de tank gehaald en deze zijn allemaal brandschoon. Rijden met computer aan de auto en de dieseldruk is ook 100%. Geen meldingen.Alle kabels gecontroleerd en er is ook geen vacuüm lek. Helaas blijft het probleem. Ik heb nu een nieuwe krukassensor laten komen.De monteur vervangt hem liever meteen. Waar zit de krukassensor? Moet ik ook de nokkenassensor direct vervangen, of is dit het zelfde onderdeel?Is er iemand met hetzelfde probleem?De Mitsubishi garage kon helemaal niks vinden


02-05-2021  8 maanden verder


Nu zijn de krukassenor , nokkenassensor en de electrische dieselpomp vervangen.


Het niet verder gaan dan 3000 toeren in neutraal is normaal zeggen nu 3 garages. ( begrenzer)


Nog steeds geen enkele foumelding bij het uitlezen......


De toerental sensor is nog niet vervangen   ( ja er zitten er 3)


ik ben in staat de auto in de brand te zetten, maar daar loopt ie ook niet beter van...




alle hulp is welkom






thanks






Nobodie14

Zelfs op een 55 inch scherm, zijn de kleine lettertjes nog steeds niet te lezen..


Bij deze iets groter:
--------------------------------------------------------------------

Ik heb in augustus een ASX 2.2 DI-D 4wd, 2014, 35000km uit Duitsland gehaald en heb de auto 2800km naar Spanje gereden waar ik woon. Ik was zeer tevreden over de auto en hij reed geweldig.In Spanje zijn de problemen begonnen, berg af is geen probleem maar iedere keer berg op wel. Het begint met een vreemd rammelend geluid aan de onderzijde. Als ik stop en vol gas geef dan begint de auto vreemd te doen bij 3000 toeren en gaat ook niet hoger dan 3000. Zet ik de motor uit en start weer dan is alles tijdelijk weer goed.De auto start altijd prima en is nog nooit zomaar gestopt. Bij het uitlezen zijn er geen foutmeldingen.Dieselfilter vervangen, pomp uit de tank gehaald en deze zijn allemaal brandschoon. Rijden met computer aan de auto en de dieseldruk is ook 100%. Geen meldingen.Alle kabels gecontroleerd en er is ook geen vacuüm lek. Helaas blijft het probleem. Ik heb nu een nieuwe krukassensor laten komen.De monteur vervangt hem liever meteen. Waar zit de krukassensor? Moet ik ook de nokkenassensor direct vervangen, of is dit het zelfde onderdeel?Is er iemand met hetzelfde probleem?De Mitsubishi garage kon helemaal niks vinden


02-05-2021  8 maanden verder
Nu zijn de krukassenor , nokkenassensor en de electrische dieselpomp vervangen.
Het niet verder gaan dan 3000 toeren in neutraal is normaal zeggen nu 3 garages. ( begrenzer)
Nog steeds geen enkele foumelding bij het uitlezen......
De toerental sensor is nog niet vervangen   ( ja er zitten er 3)

ik ben in staat de auto in de brand te zetten, maar daar loopt ie ook niet beter van...


alle hulp is welkom


thanks
--------------------------------------------------------------------