Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Nieuw Lid steld zich voor!!

Filluar nga ginotjeze, Korrik 17, 2013, 05:35:51 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 5 Vizitore po shikojne kete teme.

ginotjeze

Goede middag!

ik ben gino en rij nu al 2 maandjes met een leuke Fto GR(non mivec).

ben er heel blij mee, maar er is zaterdag nacht iemand tegen mijn auto aan gereden en heeft geen briefje achtergelaten.
dus het zit wat tegen, schade is +/- 900 euro bij schade bedrijven in mijn omgeving.
verder is het egt een top auto!

mvg gino

GHINO


ginotjeze


Markjuh42


ginotjeze

Krijg er geen fotos op zal het morgen even doen via pc kijken of ik ze er dan wel op krijg.



[verwijderd door de beheerder]

ginotjeze







En dan nu de deuk die ze 2 weken geleden er in hebben gereden..

Markjuh42

Oef, vervelende deuk  :( Maar verder wel een hele leuke FTO :)!

ginotjeze

Ja heel vervelend.. kost 900 euro om het te laten repareren.  Maarja moet je er voor over hebben..

Ben verder ook heel blij met de auto..


ginotjeze

Heeft een van jullie misschien nog tips om de auto sneller te maken.

En sites waar je body kits voor deze auto kunt bestellen.
.

AMP

lokaal ga je weinig of nauwelijks iets vinden voor de FTO behalve een fibreglass motorkap en facelift bumpers op marktplaats, voor iets leuker zal je ofwel in de UK ofwel in Japan/Azië moeten bestellen, aerocraft maakt een mooie bodykit met wielkast verbreders die mooi jou schade onzichtbaar zou maken maar zij zitten in Japan.
http://aerocraft-kaze.com/index1.html

AMP

wat ik wel kan aanraden is via marktplaats het plaatwerk uit een sloper slijpen en overlaten zetten in jouw FTO er staan er momenteel minstens één of twee op die volledig gesloopt wordt. zal je wel een paar honderd euro minder kosten als je zelf een vervangingspaneel kunt leveren aan het schade herstel bedrijf.

GHINO


ginotjeze

Dankjulliewel!! Ik ben nu nog op werk ga er vanavond even na kijken of ik zoown body kit met uitbouw ga aanschaffen

Egt bedankt voor de reacties

En voor preformance bijvoorbeeld een turbo voor een fto??

Want de moterblok zit ook in een gelant heb er vorige week een sport koppeling van valeo in gezet.

AMP

dat motorblok van een Galant is niet helemaal waar, als ik me niet vergis had de 7de generatie galant ook een motorblok met type aanduiding 6A12 maar die ligt andersom (versnellingsbak aan de linkerkant en bij de FTO zit deze aan de rechterkant, het FTO motorblok heeft meer gemeen met het blok uit de 8ste generatie galant daar deze bij de galant wel 400cc groter is en type aanduiding 6a13 draagt, wat ik wel al vaker gezien heb is een 6A13TT 2.4 twin turbo blok uit een galant VR-4 in een FTO lepelen maar dit is zeker geen straight forward swap, en op ebay uk staat een volledige 2dehands twin turbo kit te koop voor de FTO maar die kost dan ook wel wat...
ik heb zelf ook eer GR en ik moet zeggen voor dagelijks gebruik vind ik hem zeker snel genoeg zeker als je hem tot aan het rood gebied op de toerenteller door trekt. maar als je toch iets meer wilt en je niet platzak wilt zijn na afloop kan je er altijd een Mivec met bijhorende ECU uit een gpx in steken dan heb je toch weeral 30 pk meer dan ervoor

ginotjeze

amp, daar heb je helemaal gelijk in!!

maar veel onderdelen voor een galant. passen ook in de fto.
Bijv. koppelings plaat etc.

maar ik bedoel er mee te zeggen ik heb hem nu nog zo standaart!

hij is snel maar nog niet snel genoeg! ga veel naar auto meetings in hengelo.
en daar gaan we elk weekend weer ergens op een bedrijven terrein drag racen.
en wordt er uit getrokken door 1 vw golf  V5.. en die heeft 200 pk en wil hem pas chip tune als ik alles er aan gedaan heb!

weet niet of er dan nog dingen zijn waardoor ik hem sneller kan maken hij is nu nog helemaal standaart!

en 112311 op de km teller dat is niet veel voor eentje uit 95''