Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

Werkplaatsboeken

Filluar nga AcerTracer, Qershor 07, 2013, 12:04:01 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

Super Top

Blij te lezen dat ie bij jou wel werkt. Heb het bij mij op 2 computers geprobeerd maar kreeg het niet aan de gang.
Driving:  Mitsubishi Colt 1.5 8V GLXi A/T Super Top
Driving: Mitsubishi ЯVR 2.0T 16V Hyper Sports Gear R
Driving: Suzuki Jimny 1.3 JLX
In project: Mitsubishi Lancer 1.8 8V GLXi 4WD
Retired: Mitsubishi Colt 1.5 12V GLXi Super Top

PaulTec

Het is nogal ingewikkeld om hem te starten via omwegen. En ik heb hem op de computer gezet, waardoor je de schijf niet meer nodig zou hebben. Maar dat lukt niet. Heb steeds weer de schijf nodig en moet computer opnieuw opstarten voor gebruik, anders werkt het ook niet. Ik heb meerdere CD manuals van andere merken die veel simpeler werken en ook heel overzichtelijk zijn. Maar het werkt en ga nog wel proberen of het anders kan. Ik ben er in iieder geval toch blij mee. :)

AcerTracer

Bij deze wil ik dit topic even ophemelen

ik krijg af en toe nog vragen over dit topic via de PM
ik bied ze nog steeds aan maar alleen als iemand netjes een PM stuurt met zijn email adres en type auto er in

ik kan helaas niet op dit topic reageren aangezien ik heel erg aan het verbouwen ben
dus als je iets wilt hebben PM mij en ik zal zo spoedig proberen het te regelen


Met vriendelijke groet
Dirk

michiel16

is ook iets waar in staat hoe de versnelingsbak olie te vervangen van een colt 2007 diesel 1500 cc hoeveel olie of vullen tot het er uitloopt

johannes.steegmans

Hallo Acer,
ik heb zeker interesse in de werkboek voor een Grandis Diesel bouwjaar 2005 (100kW)
Grtz,
Johan