Lajme:

Welkom op het forum!
Vergeet niet je profiel aan te vullen met je gegevens, of te wijzigen.

Main Menu

sleutel bos gevallen met handzender

Filluar nga bas44, Janar 28, 2013, 04:54:53 MD

« meparshmi - tjetri »

0 Anëtare dhe 1 Vizitor po shikojne kete teme.

bas44

Beste allemaal  zal met even voorstellen ,Mijn naam is Bas  rijdt  al meer dan 15 jaar Mitsubishi (pefecte auto)  tegenwoordig Spacestar bj 2004 .
Echter nu mijn vraag: mijn sleutel bos is gevallen met de orginele handzender  ,batterijen op de grond balen ben toch zuinig op mijn spullen maar nu werkt de cv niet meer .Lampjes werken werken wel op de zender  maar ik denk dat je hem weer in moet leren . wie zou dat kunnen,  dan zou mijn  dank  groot zijn . zelf heb ik er niet veel verstand van  en als je naar de garage gaat wordt je altijd (vind ik dan)  besodemieterd .( Qua prijs dan ) Heb al  zitten lezen  over  dat je 1 en 3 moet verbinden maar vind het link .  Iemand schreef   citaat   R.onder in de diagnose stekker staat nr 1 aan massa leggen (chassis) contact sleutel  op acc  en weer terug op off  auto vergrendelt en ontgrendelt dan  .afwisselend  met lock en unlock op je hand zender drukken  doorgaan tot  de deuren weer vergrendelen en ontgrendelen .


bas44


bas44

Om de topics niet teveel te vervuilen zet ik het maar hier neer om nog een keer voor te stellen .
Rijdt +/-  15 jaar Mitsubishi   .  tig jaar  een Lancer 16 glxi  113 pk gehad  door verkocht  ,maar auto is in December overleden mede  door de koppakking er uit geblazen is . Rijd Nu spacestar  al 2 jaar   is een grijze  met 1600 cc motor  bj  2004   confort  prima wagen .  Alleen nadeel van spacestar is zodra het nat buiten wordt  dan krijg je vooruit condens  en dat is nog al lastig  ,maar goed effe airco aan en tis weer weg .Ja en ik weet  je kan een kleine aanpassing doen in je dashboard  maar ik zelf zie het niet zitten .( het is geen hobby auto )  Rest mij nog kleine aanpassing gedaan voor achter pieper in de bumper gebouwd ,Orginele radio  eruit gehaald  en een jvc  901  erin gedaan . boxen klinken al met al  toch wel goed   .nu nog tweeters in  bouwen bij de spiegels   dat zwart gedeelte wil ik ze op plaatsen voor de rest wil ik de Spacestar zou houden .o ja  spatlappen achter was misschien ook nog een optie staat wel lekker .  Zou kleine impressie  van hoe en wat .

Space Star 1.6

Ik heb nu vochtvreter achterin me spacey. Heb bijna geen last meer van condens.
Mijn speakers waren opgeblazen haha ;D zitten nu fusion in rms 190 watt

Heb je fotos van.je spacey?

Hoeveel inch velgen heb je?

bas44

Heb geen foto's van onze Spacestar  en velgen maat is 195/55/15 inch dus standaard met  Conti banden , voor  het comfort .

Kurd024

Wat voor aanpassing moet er gedaan dan worden ? Ik heb zelf geen last van condens jn de auto Space star 2002 family. 1,6

bas44

Condens  komt mede door  veel regen   en als je met een beetje natte jas in de auto stapt  dan onstaat er condens  op de voorruit . Maar airco aan, dan trekt het weg  maar zoals ik al schreef is  wel een kwaal van spacestar .
nog even over  aanpassing dan zou iets met je lucht kanalen in je dashboard  moeten vogelen.

Chaoth

Mijn Lancer had dat ook en mijn Colt ook, dus denk niet dat alleen de Space Star er last van heeft ;)

bas44

Dan zal het een  Colt / Spacestar probleem zijn . De lancer van bj 95 had dat niet  was een perfecte japanse  auto  .